Despre prostituţie

24Mar11

M-am prostituat de multe ori la viaţa mea.

Am lucrat gratuit, am lucrat pe prietenii, am lucrat pe datorie. Am lucrat ieftin. Am făcut lucrări de rahat că aşa o trebuit. Am făcut lucrări bune care valorau 500 de euro şi le-am dat cu 300 că să mi se spună la final că nu voi primi decât 200 că „n-are clientul”. Şi am acceptat ca o curvă penală.

Nu mai există niciun respect pentru munca altora. Hai să ne ţigănim până la ultimul bănuţ. Suntem atât de ipocriţi încât am ajuns să folosim banii ca diminutiv! Facem rabat de la calitate. Ne băgam pula în ea creaţie şi tot ce înseamnă bun. Furăm cu nesimţire, doar e brandul care ne reprezintă. Închidem ochii şi înghiţim…

Eu una nu mă mai prostituez. Mi-e jenă.

20 Responses to “Despre prostituţie”

  1. 1 molaru

    Vorba unui prieten comun, OZN, „fraierii nu mor, se schimba!”. Deci, draga mea, tu să speri în continuare, că de fraierit te vor mai fraieri încă destui. Vrei o listă?
    Cu drag, un (alt) fraier, MOZ

  2. 2 Iulian

    Ma simt ca si cum mi-as fi inselat nevasta…

  3. :)) Intrebarea nu mai e> „Unde ai mai lucrat?” ci ” Pe unde te-ai mai prostituat?”…asta e…si prostitutia-i munca!
    Pana la urma, persoanal cred ca vine din dorinta de a demonstra ca iti place sa muncesti, ca ai idei si ca vrei ca munca ta sa apara si sa fie apreciata.
    Asta se intampla …asa la inceput…pe urma ajungi la…”Eu una nu mă mai prostituez. Mi-e jenă.”.
    Eu inca „ma prostituez”…astept ziua cand o sa imi fie jena…
    Jena vine din profesionalism si experienta.
    Te apreciez mult!
    Bravo si spoorrrr!!!
    🙂

  4. 6 Cosmo

    Asa e… Tragerea pe cur e sport national la romani. Am zis ca nu facem lucrari de 2 lei pe 1 leu ca noi facem lucruri bune, etc. Dar am facut si lucrari de-astea, ca de, daca asa vrea clientu, se mai adauga la target (lucrand pe vanzari) chiar daca-i 1 leu… La noi chiar daca ii dai la client o lucrare de 500 de euro cu 250 el o sa vrea sa ii mai lasi vreo 50-100 din pret… Asta e in gena noastra… Tipic romanesc… Sper sa iti reuseasca ce ti-ai propus.

    • 7 thezaineasca

      exact asa e. ca la piata. stai, la piata nu mai negociezi, ca ai respect pentru taranu care a stat in soare, vant sa-ti aduca tie rosia aia. dar la design.. hai ca toti se pricep…. sa ma sune pe numarul de cont de acum…

  5. mie incă nu mi chiar jenă…. dar simt un început aşa … cred că vine un tsunami de jenă urât când voi pune punctul la toate proiectele bazate pe prietenii şi acceptând toate kkt urile acestora cum ca nu sunt bani doar aşteptări mari.

    Da până când?

  6. Toti am fost acolo, neh? Toti am fost/suntem curve penale…

  7. 10 gigix

    🙂 arta de a spune „Nu”. arta, nene!

    • 11 thezaineasca

      arta de a face un contract beton si de a cere bani in avans :)) e si asta o arta

  8. Cică există o filozofie de viaţă în design: ori lucrezi gratis, ori full price – niciodată ieftin.

  9. iti tin pumnii sa si reusesti…

  10. Se putea încheia cu „… până data viitoare”?

  11. lasa treaba cu calitatea…..era o vorba care spunea ca si prin cantitate se poate ajunge la calitate:)) asa ca baga mare ca vremea p*** trece si-ti va fi dor sa te mai „fraereasca ” unu/altu

  12. respect …PAUZA 😦

  13. sa stii ca nici eu nu mai fac traduceri din cauza asta. adica la pret de agentie luam pe colaborarile in strainatate in jur de 10, 12 euro pe pagina tradusa (NU juridica musai), iar aici toti traducatorii autorizati se vand pe 10 lei pagina, 15 lei… si pe o pagina stai si pana la 2 ore daca e limbaj specializat, depinde de greutate. 15 lei!!! sa imi bat creierii si sa fac research. No thanks. Mai fac interpretare, spaniola-romana-spaniola, cam 70-100 euro 6 ore de lucru (si asta e prostitutie, in afara sa ia de la 200 in sus), dar macar e ceva. Well, de aia am blog si de aia sunt Shopping Pisi la citynews.ro 🙂 Ca aici macar mi-e platita treaba. bravo, sa nu te lasi.


  1. 1 Despre prostituţie | Ce merită.

Lasă un răspuns

