Dezinternetizarea

21Mar11

Am primit o leapşă mândră de la Florica şi Zicu, să scriu io frumos cum scap de dependenţa de internet. În primul rând, de ce aş vrea să scap? 🙂 Adică nu de aia mi-am schimbat abonamentu’ de telefon să mă pot conecta şi de pe mobil? Mno, oricum…

Sunt conectată aproape tot timpul la lumea virtuală. Cam ca în Avatar, doar că fără coada albastră. Mă găseşti online dimineaţa, la amiaz’ şi seara, câteodată şi în restul zilei 🙂 Încerc să mă dezinternetizez ocazional (pronunţaţi asta de zece ori repede) şi o fac mai ales în week-end.

Week-end-ul e momentul meu de relaxare departe de net. Bineînţeles, mi-e ciudă că sunt ruptă de tot şi mă mai conectez câteodată să văd ce am pierdut. Aşea, mai dau o geană cum se zice.

În rest, în offline mă întâlnesc la bere cu prietenii (din online). Mergem în locurile preferate pe care le apreciem şi în online. Mergem împreună la sală. Facem poze şi le postăm pe net. Mai râdem, mai dăm un tweet. Scriem posturi pe bloguri despre ce am făcut…  hm, că să vezi obsesii… aaa, pe lângă asta îmi plac plimbările pe malul mării şi pervertirea jucăriilor de pluş. Prietenii din online ştiu de ce. Shh. Unele lucruri trebuie să rămână în offline.

sursă foto

2 Responses to “Dezinternetizarea”

  1. Foca + ET = bondage?


Lasă un răspuns

