Cât eşti de frumoasă?

17Mar11

Pentru orice femeie frumoasă există cel puţin un bărbat care s-a săturat de ea.

Frumuseţea nu ţine de înălţimea tocurilor, de fondul de ten sau de mărimea blugilor. Nici măcar de bluza cumpărată de la mall sau de brandul de pe etichetă. Frumuseţea nu înseamnă un corp perfect sau kilogramele din adolescenţă.

Eşti frumoasă când te simţi frumoasă. Eşti frumoasă când cineva te consideră frumoasă. Eşti frumoasă când ştii să primeşti un compliment. Sau să îl faci. Eşti frumoasă atunci când zâmbeşti. Sincer. Eşti frumoasă atunci când îl respecţi pe cel de lângă tine. Eşti frumoasă când te trezeşti dimineaţa şi eşti fericită. Eşti frumoasă când mănânci cu poftă. Eşti frumoasă când înveţi ceva nou. Eşti frumoasă atunci când râzi din tot sufletul. Eşti frumoasă atunci când ai realizat ceva. Eşti frumoasă după ce ai făcut sport. Eşti frumoasă când eşti intrigată. Eşti frumoasă când speri. Eşti frumoasă când dăruieşti. Sau te dăruieşti.

Acum, acoperă oglinda şi gândeşte-te. Tu, cât eşti de frumoasă?

10 Responses to “Cât eşti de frumoasă?”

  1. Ma simt frumoasa in pielea mea! Cea mai frumoasa! :”>
    Ar trebui sa invatam sa ne vedem frumoase, nu sa ne tot cautam defecte, daca noi nu ne vedem frumoase, ce pretentii putem avea de la altii?

  2. 2 Iulian

    Tuloaaaaiiiieeeeeeeeee

  3. Ma simt destul de frumoasa. 😀

  4. Nu m-am simțit niciodată urâtă, dimpotrivă, chiar mă simt excelent în pielea mea, îmi place exact cum sunt. Chiar dacă ocazional am mai luat 2-3 kg în plus tot foarte bine m-am simțit. Nu m-ar putea complexa absolut nimic. Foarte frumos articolul tău. Zi bună să ai.

  5. true!!!
    adanca postare, dar extraordinara!

  6. 7 gigix

    marepetmarepetmarepetmarepet … frumusetea, tineretea si ficatul tin in genere cam 10 ani. din momentul in care incep sa fie consumate.

    • 8 thezaineasca

      marepetmarepet si eu :)) „my liver is evil and needs to be punished” si mi se vede pe fatza :)) slava domnului ca sunt frumoasa din interior, serios, am vazut o radiografie. arat beton :))))))

  7. 10 soso

    apoi dupa principiile tale io is cam uratzica 🙂


Lasă un răspuns

