Gânduri de dimineaţă

02Mar11

În drum spre servici, în fiecare dimineaţă, toţi suntem nişte gânditori. Practic nimeni nu zice nimic, care cu căştile pe urechi, care cu căciulile trase cât mai bine, toţi ne gândim la diverse chestii. Că doar ce să facem, nu ne-om socializa aşa de dimineaţă, nu se cade.

Azi e 2 sau 3? Oare am închis uşa? Când dracu tre’ să-mi plătesc cheltuielile? Ioi, ce cizme de rahat.. Târgul de vacanţe.. bine că şi-au făcut reclamă pe un singur panou. Ce fain o fost anu’ trecut în vacanţă, oare anu’ ăsta unde să mă duc? Am uitat să o sun pe mama. Oare ce să-mi iau de mâncare în dimineaţa asta? M-am cam săturat de covrigii ăia cu caş. Ce gol e autobuzu ăsta, se pare că lumea nu mai merge la servici ha ha ha. Oare Busu şi-o fi rupt picioru’ sau de ce o lipsit? Care e formula chimică a sării?  H2So4. S? H? H2NO3? E ceva cu Natriu…

Stai. Ceee?

3 Responses to “Gânduri de dimineaţă”

  1. Asa sunt si eu dimineata, doar ca la mine primul gand este „oare ce zi e azi?” si apoi tot alte si alte ganduri de-a valma, asta pana la prima gura de cafea, apoi toate se limpezesc!

  2. Eu am un singur gand: ARE WE THERE YET? IT IS FRIDAY ?:))

  3. Oare am o baterie de rezerva pentru mp3 player daca mi se termina ? Oare cum imi arata parul din spate? 😀 Vai ce mi-ar trebui un cheesecake cu afine…


Lasă un răspuns

