Sunt o crocodivă

01Mar11

Fiind o admiratoare secretă a lui Crocodilu de ceva vreme, nu ştiam cum să-i intru în graţii. Îi urmăream cu atenţie fiecare mişcare, îl admiram din umbră şi suspinam la fiecare post. Îmi place de el că e amuzant (ştim că ăsta e un atuu care nu se poate neglija), e în trenduri, se îmbracă bine, plus că, hai să recunoaştem, e un DIV. 🙂

Aşa că am încercat să-i atrag atenţia cum am putut şi eu. I-am dansat în fiecare #crocovineri, am încercat să las comentarii amuzante… să mituiesc juriul de la #mistertwitter, dar cu atâtea admiratoare, e greu să ieşi în faţă. (Croco, să ştii că pentru mine eşti Mister ♥)
Atunci am stat şi am analizat. M-am gândit bine. Cea mai bună soluţie era să mă cunoască. Aşa cum sunt.

Poate nu am 100 99 150 că orice crocodilă de la CrocoTV, şi da, poate îmi place ciocolata şi un prânz trebuie să conţină 8950 de calorii, că aşa e normal. Şi ce? Şi ce dacă am eşarfă şi brăţară roz, poate îi place că se gândeşte la mâncare. Şi da, sunt puţin timidă, dar sunt amuzantă şi cred că o să mă placă.

În ultimă instanţă mi-am luat inima în botic şi m-am înscris la concurs. Şi ghiciţi. Croco m-a ales pe mine! (bine, şi pe încă o crocodiluţă că mno, ca orice bărbat e indecis – dar cred că ne vom înţelege bine). E şi ea o drăguţă. Trebuie neapărat să o întreb ce mănâncă de arată aşa bine.

Sunt aşa emoţionată! Oare vom trăi fericiţi până la adânci bătrâneţi pe Trilulilu?

Ce-i drept, ne stă bine împreună. xoxo Croco.

8 Responses to “Sunt o crocodivă”

  1. 1 adi

    Super tare! Croco-felicitarile mele! 🙂

  2. croco-iubire fericita

  3. crocodivo, sa traiti fericiti 😛 eu nu stiu desenez nici cu creionul un croco 😛 e frumusica :* :*

    • 6 thezaineasca

      multumesc sigina. sa stii ca foloseste produse foarte bune de intretinere :))

  4. 7 M.Olaru

    Haleluiaaaa! Iată că minunații ani petrecuți de mine la Croco pe terasă, zi de zi, ceas de ceas, timp de peste un deceniu, au dat roade: fata unui (tată) crochist a ajuns crocodivă!!! Mi-s mândru!

    • 8 thezaineasca

      deci asta e secretul. in cazul asta nu ar trebui sa am si un pub? cu muzica? music pub adica… numa intreb :))
      pup :*


Lasă un răspuns

