Cel mai frumos mărţişor

01Mar11

Vântul rece ardelean
Mi-a bătut aseară-n geam
Şi mi-a spus încetişor
Să-ţi trimit un mărţişor.

Când eram la grădi, în fiecare an făceam mărtişoare pentru mămici. Aveam mai multe tehnici, şi educatoarele încercau de fiecare dată să inventeze ceva nou, cât mai frumos, cât mai colorat şi cât mai creativ. Mama păstrează încă, într-un sertăraş, toate mărţişoarele pe care i le-am făcut de-a lungul timpului. Chiar dacă erau sub forma unei hârtii cu sclipici, sub forma unei batistuţe brodate sau a unui desen cu flori făcut din boabe de fasole, toate au un loc special în inima ei.

Din păcate, an de an, mărţişoarele încep să-şi piardă farmecul şi simplitatea, iar consumatorismul ne înghite şi pe noi cu ele. Ajungem să cumpărăm cercei, smile faces, şi cam tot ce ne poate trece prin cap şi de care se poate lega un şnur alb-roşu.

Anul asta am decis să mă întorc în timp şi să-i dăruiesc mamei mele un mărţişor aşa cum făceam când eram la grădi. Vreau că mărţişorul de anul ăsta să ajungă în sertarul cu amintiri. Nu vreau să se piardă printre cercei sau să se ofilească odată cu celelalte flori. Anul ăsta voi investi în lipici, sclipici şi carioci. Anul ăsta voi cumpăra hârtie colorată. Anul ăsta mă voi murdări pe mâini cu cerneală. Anul ăsta îi voi oferi mamei mele cel mai frumos mărţişor.

Ce ziceţi? Încercaţi şi voi? 🙂

 

sursa foto

5 Responses to “Cel mai frumos mărţişor”

  1. 1 Laura Frunza

    Nu ca m-as lauda dar daca vrei idei de martisoare „handmade” te astept la mine pe blog 🙂 Eu am daruit anul acesta numai martisoare facute de mine, sunt satula de porcariile de pe tarabe. Si vorba sora-mii: nu tot ce e handmade e si frumos, asa ca nici alea de pe la targurile de artizanat nu sunt toate excelente.

    • 2 thezaineasca

      am vazut, sunt foarte foarte dragu :*
      dar sincer, florile din mancare m-au cucerit 😀 trebuie neaparat sa le pun in practica…

  2. Ce draguti sunt! Imi amintesc de gradinita si cum le pregateam noi martisoare frumoase mamelor si cum se bucurau ele ca de cele mai scumpe bijuterii!

    • 4 thezaineasca

      exact! si, nu merita sa le mai facem surpriza asta inca o data? :p

  3. 5 lili

    Da, e o idee foarte draguta si cred ca cele facute si daruite cu mult drag sunt cele mai frumoase si originale. Imi aduce aminte de copilarie si cu cata pasiune le faceam si ce incantata eram. Pup :*


Lasă un răspuns

