Un meniu îmbietor

11Feb11

Lucrez în publicitate. Îmi place mult şi încerc să descopăr zi de zi chestii noi. Înţeleg că e un domeniu care se dezvoltă tot mai mult, că suntem suprasaturaţi pe toate mediile online şi offline.

Ca şi creativi, încercăm să pătrundem adânc, cât mai adânc în viaţa consumatorului. Până în budă. Nu în aia proprie, dar mă gândesc să inventez soluţia de spălat buda care lasă mesaje publicitare pe vasul de toaletă ©zăineasca (poate îmi furaţi ideea…că vă sparg).

Publicitatea în toalete nu mai e de multă vreme ceva nou, dar poate fi exploatată într-un mod creativ, cu mesaje inteligente. Şi funcţionează. Reclame la bere, prezervative, maşini, cluburi, odorizante etc, toate îşi pot găsi un loc bine definit în mintea nostră în timp ce contemplăm filozofii pe tron. Dar parcă există o limită.

Cum căcat să pui aşa ceva în budă?

Sau poate sunt eu mai mimoză?

10 Responses to “Un meniu îmbietor”

  1. Nu este singurul loc unde au așa ceva la bubă :)) Am mai văzut în câteva alte locuri încă de acum câțiva ani în urmă. Da, e chiar aberant să pui așa ceva tocmai la budă :))

  2. Nu stiu daca e cea mai potrivita forma de publicitate, daaaar…. cata lumea a aflat in seara asta care este pretul unui meniu la donner?

    • 5 thezaineasca

      :)) corect. daaar..”meniul se schimba in fiecare zi” HA. imagineaza-ti maine o domnisoara care asteapta sa faca pipi… in timp ce un domn ii spune: relaxati-va doamna si va rog asteptati pana schimbam meniul!

  3. daca am face in restaurante reclama la..odorizante de buda, sau hartie igienica?

  4. 8 radu

    e o idee f buna,mai ales pt oameni care fac cura de slabire,imi place,genial

  5. 9 Andrei Ciubotariu

    Cum adică cum să pui așa ceva în budă? Uite cum…în ramă, așa frumos.. 😀


Lasă un răspuns

