Nu. Răspuns oficial.

08Feb11

Ştiu, sunt o drăguţă. xoxoxo

Da, te ajut, cum să nu. Vin, ajung repede, mă grăbesc. Da, îţi cumpăr şi ţie ceva în drum. Nuuu, nu-i nicio problemă, mă opresc şi acolo. Stai liniştit că nu mă deranjează. Oricum îmi era aproape în drum. Vin cu tine, nu se pune problema. Da. Sigur. Normal că te ajut. Cum să nu. Rezolvăm. Facem să fie bine. Acum mă apuc.

Sunt multe lucruri mărunte sau mai puţin mărunte pe care le facem din bun simţ, din prietenie sau obligaţie. Ne e jenă să refuzăm pentru că lumea s-a obişnuit aşa sau pur şi simplu pentru că e mai uşor să spui da, de frică să nu răneşti pe cineva. Eşti clasificat ca „zi la ăla că te rezolvă el” sau ” ştiu io pe cineva care te ajută”. Te trasformi repede în prost de bun şi te trezeşti că nu mai ai timp să trăieşti din cauză că trebuie să le faci tuturor pe plac.

Nu poţi să-l superi pe x, trebuie să-l ajuţi pe y şi neapărat, dar neapărat între timp să nu uiţi că i-ai promis lui z că îi faci favorul ăla mic. Hai că nu durează mult, nu fi naşpa.

Nu ştiu voi, dar eu nu sunt nici firmă de catering, nici omu’ de serviciu, nici căcătoare profesionistă de favoruri. Sunt designer. A, asta înseamnă că poţi să-mi ceri să-ţi fac un logo. Auzi, dacă eram curvă, ce favor îmi cereai?

De azi, răspunsul meu oficial este NU. xoxo.

sursă foto

9 Responses to “Nu. Răspuns oficial.”

  1. 1 sorana

    ou ie!

  2. pana aci! nu se mai poate … da de unde si pana unde…imposibil asa ceva!

  3. 3 Lush

    Buna! Poti sa ma ajuti cu ceva? 🙂

  4. true that… i second you…

  5. 5 Alexandra

    Amin! :))

  6. 6 aia de lângă Mureş

    Hihi….dacă tot eşti la cantină…..şi ştiu că eşti la cantină……nu-mi iei şi mie o porţie de cartofi prăjiţi cu caşcaval pane şi o salată de varză!!!! da’ să te grăbeşti ca nu-mi plac cartofii reci şi nici caşcavalu’ nu-i bun rece!!!!
    Mulţumeeeeeeeeeeeeeesc!!

    P.S – şi un fresh de ananas!!

  7. 7 Mihai

    Right on right on sista’!
    Aplaud, respect și susțin crunta dar singura decizie ce se-ntrevede în această minunată societate care ne-nconjoară!

  8. Zi-le ca esti si contract killer noaptea, si serviciile le oferi doar la pachet.

    • 9 thezaineasca

      @Lush NU :))
      @ aia de langa Mures poate vrei sa te pleznesc :))
      @Mihai trebuia sa fie spuse odata toate astea
      @Dan buna idee :))


Lasă un răspuns

