O romantică incurabilă

01Feb11

Michael Buble – I’m your man

Play. Aşa, acum că ai intrat în atmosferă îţi voi face o mărturisire care, cu siguranţă, o să te şocheze. DA! M-ai prins, am momente în care sunt o romantică incurabilă…

Da, ascult Michael Buble şi visez cu ochii deschişi la seara aia perfectă ca în filme… Când mă îmbrac frumos şi ies la cină, când el mă aşteaptă cu flori şi mă conduce într-un restaurant de 5* (ce, nu merit?)… când râdem împreună savurând un pahar de şampanie, şi flirtăm în timp ce un chelner simpatic ne aduce următorul fel de mâncare. Când îmi zâmbeşte cu subînţeles arătându-mi cheia de la apartamentul hotelului şi îmi şopteşte vorbe dulci în ureche promiţându-mi mic dejunul la pat. Şi, ca să mă relaxez total, şi o zi la SPA…

Sunt o visătoare, recunosc, şi vreau să mă simt răsfăţată nu doar de Valentine’s Day sau de ziua mea. Vreau să mă ia prin suprindere, să fie un gest spontan. Îmi place când văd pe stradă câte un bărbat cu flori. Întotdeauna mă gândesc „azi, va face o femeie fericită”. Gesturile frumoase sunt la îndemâna oricui şi câteodată mult mai aproape decât s-ar crede. Like? Uite ce Deliciu de concurs am găsit la City Plaza

Week-end-ul meu de vis! „Romantic weekend in the City”  Deja ma simt o Carrie Bradshaw…

La un tag distanţă. Atât! Să mă taguiesc? Sa iau eu atitudine? Mă mănâncă degetele… hmmm, să fiu aşa directă? De ce nu! Şi după aia îi trimit şi lui linkul, aşa, să ştie ce-l aşteaptă… Poate îl prind că taguieşte pe alta, că om l-am făcut. Şi îl pun pe tata să ia atitudine!

Apropo, tati, vezi că mai au pe pagină încă un concurs, dacă te taguieşti poţi câştiga un Family Brunch (ştiu că mama e înnebunită după cuvântu asta). Da de câştigi şi putem să ne jucăm jocu’ ăla la care bunica are întotdeauna emoţii „Ghici cine vine la brunch”. Promit că de data asta nu mai venim îmbrăcaţi în piele pe motor, serios, o sa-ţi placă…

2 Responses to “O romantică incurabilă”

  1. 1 Mela

    :*


  1. 1 Tweets that mention O romantică incurabilă « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

