Maşinăria malefică

31Ian11

Am primit-o cadou de ziua mea. Era frumoasă, albă, şi îmi garanta rezistenţa manichiurii cel puţin o săptămână. Plus că, se pare, avea şi cunoştinţe medicale şi mă ajuta să scap de nişte dureri de spate care nu-mi dădeau pace. Îmi iubeam noua maşină de spălat!

I-am găsit un loc special doar al ei, am îngrijit-o, iubit-o şi alintat-o de-a lungul anilor cu cei mai minunaţi detergenţi cu miros de trandafir, levănţică, inclusiv miros de Cuba cred că i-am adus. Am avut grijă ca de fiecare dată să aibă balsamul potrivit, nu am folosit-o în exces ca să nu se îmbolnăvească şi la un moment dat i-am cumpărat inclusiv praf din ăla alb pe care îl recomandă toţi meşterii maşinilor de spălat împotriva apei dure (să-mi trag ceasu ce căcaturi putem inventa ca să vindem).

Aşa deci, am ţinut-o în puf şi am luat-o cu mine când m-am mutat, angajând cei mai blânzi bărbaţi să o transporte. Am chemat instalatorul la primul semn de răceală, slavă domnului că era alarmă falsă.

Şi după atâtea eforturi, după atâtea investiţii, merit aşa o răsplată? Merit cumva bătaia asta de joc?

Ce-ai făcut cu faţa de pernă pe care ţi-am dat-o la spălat?  Şi de unde a apărut şoseta neagră? Bestie hoaţă de feţe de pernă şi scuipătoare de şosete ce eşti! Sunt convinsă că tu mi-ai furat şi sarafanul de blugi şi căciula verde! Da las că te prind eu într-o zi, şi atunci vedem noi cine are fulia mai rotundă…

8 Responses to “Maşinăria malefică”

  1. sarafan de blugi? ala nu e cat o batista sa dispara in masina de spalat. sigur nu ai ceva pitici care urca pe coloana de instalatii din baie si iti fura haine?

    • 2 thezaineasca

      la asta nu m-am gandit… io am auzit numa de piticu ala cu foarfeca mare care vine si taie filmu, de astialalti care fura haine inca nu…

  2. de fapt șoseta era un călător în timp și a aterizat chiar unde și când nu trebuia. era un fel de terminator între ciorapi, dar nu la fel de norocos.
    nu mai da vina pe mașină. :)))

    • 4 thezaineasca

      ar trebui sa-mi ascund acum restul sosetelor? daca vrea sa le raneasca???? :)))

  3. CAnd se plictiseste de cate una, ti-o inapoiaza, dar iti fura alta! 😉

    • 6 thezaineasca

      da, sa stii, soseta aia neagra imi lipsea de ceva vreme.. poata o sa-mi revad si sarafanul la primavara…

      • 7 molaru

        Fata lu’ tata, ori semeni cu ma-ta, ori masina ta e sora cu a noastra! Adica, daca semeni cu ma-ta sa nu te mai miri de disparitia / aparitia spontana a sosetelor negre: maica-ta, de cate ori imi pune la spalat sosetele negre, pateste la fel; ca un facut, cel mai des se-ntampla cu perechile de sosete noi, alea vechi, stravezii si gaurite, nu dispar niciodata!!! Am o colectie de sosete desperecheate, poate facem schimb intr-o buna zi (am putea infiinta chiar o bursa sau macar un cerc al sosetelor pierdute in masinile de spalat). Despre masinile de spalat hoate de sosete negre … hmmm, eu cred ca ele sunt, de fapt, niste mici porti stelare deghizate in masini de spalat. Cand setezi programul de spalat tu, de fapt, pui de-o calatorie de-a cheresturul Universului, dar habar n-ai pentru cine si, mai ales, cine pica-n gaura de vierme ce se deschide cand tu dai comanda START! Sa m-anunti cand mai faci operatia asta cu spalatul ca eu sa-mi bag capul in masina mea sa vad daca nu cumva este vreun canal cosmic corespondent. Hai, pa, te las, in cuptorul cu microunde a aparut un chilot TANGA care nu-i de-al casei! :)))


  1. 1 Tweets that mention Maşinăria malefică « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

