Din on în off

29Ian11

Să vorbeşti în faţa a 50 de persoane nu e chiar aşa uşor cum îmi imaginam. Dar nici aşa greu cum am crezut. Şi mi-a făcut plăcere. Am avut ocazia să vorbesc despre brandingul personal online şi offline, să îmi laud logoul, să urlu feel the rainbow, taste da rainbow (am vrut să şi arunc bomboane către invitaţi, dar poate era puţin exagerat) şi, de ce nu, să port o perucă mov just for fun.  Au mai vorbit Paul Rus, Ruben, Oana şi Dragoş – care a împărţit cookies audienţei spre deliciul tuturor.

Doresc să le mulţumesc Floricăi şi lui Zicu, „copiii” de la TVdece pentru organizarea evenimentului „Din on în off” la care comunitatea online a fost invitată să discute în offline şi să dezbată idei şi probleme care ne preocupă pe toţi. Şi asta s-a şi întâmplat, s-au expus gânduri, s-au generat discuţii, s-a glumit, s-a băut bere, s-au creat noi prietenii. A fost doar un eveniment, am înţeles că vor mai urma, şi abia aştept. Felicitări pentru iniţiativă!

Cred că acesta e începutul unei frumoase comunităţi!

Poze de la eveniment găsiţi aici. Mulţumim cefacemdiseara.ro pentru fotografii.

No Responses Yet to “Din on în off”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

