Am făcut o mamă mândră!

27Ian11

Ştiţi cum sunt părinţii, vor să-şi vadă odraslele cu o slujbă bună, sănătoase, fericite şi toate cele.

Apăi io n-am fost maxim cea mai deşteaptă din familie, nici neapărat cea mai şcolită, cuminte sau alea alea. Dar, azi, cred că am reuşit să o fac pe mama mândră! Nu se întâmplă toată ziua să îţi apară numele pe peretele Primăriei, în blogroll-ul oficial al oraşului Cluj-Napoca. Sau să dezveleşti placa bloggerilor împreună cu Groparu şi Primaru.  Oricum eram singura din familie care  putea să facă asta, că soră-mea în cel mai bun caz se lega de vreo placă, în niciun caz nu îi apărea numele pe una.

Felicitări Groparului pentru iniţiativă şi Primăriei pentru deschiderea faţă de blogosfera clujeană.

Când o să trec pe zaineasca.ro, o să ma duc sa corectez. 🙂

14 Responses to “Am făcut o mamă mândră!”

  1. 1 tiberiufarcash

    bravo zaineasca bravo!

  2. 😀 Frumos, foarte frumos din partea ta.

  3. Felicitari 🙂

  4. 4 thezaineasca

    Multumesc, multumesc 🙂

  5. Felicitari! :))

    hater mode on: si eu am scris despre oras si nu apar pe nici un perete. bine, afara de peretele din baia fetelor de la barulx (nu dau nume, ca ma pui sa platesc reclama) unde o fana epico-poponita m-a denigrat printr-o scrijelitura aproape indescifrabila.

  6. bine ca nu-s chiar ultimu, mai e zoli.=))

  7. da, sper. o sa ma duc sa ma vad=))

  8. 11 admiratoru' secret

    felicitari!! pentru asta o sa ma chinui sa fac rost de o dacie pe dimineata in fata blocului!!! 😀

  9. belicitari! (nu cu F, sa nu se inteleaga prostii :D)
    si, daca vrei lista in excel… da un semn 🙂


  1. 1 Aberatii aproximativ utile din domeniul prezentului… » Sunt pe peretele primariei…

Lasă un răspuns

