Ce să faci cu un Ferrari

24Ian11

sursă foto

Am visat azi noapte că un admirator secret îmi face cadou… un Ferrari! Da, frumos, roşu, rapid. Eram incredibil de încântată, la fel şi colegii care l-au luat rapid la o tură. Pe Ferrari, nu pe admirator. Din păcate, în vis nu am apucat să conduc bolidul, dar, trezindu-mă, am început să analizez posibilitatea împlinirii acestui vis şi premisele nu mi s-au părut aşa bune.

În primul rând ce dracu fac io cu un Ferrari pe frigul ăsta? (cel pe care îl primisem era decapotabil). O să-mi îngheţe curu de acasă până la servici. În al doilea rând unde îl parchez? Nu pot să-l las în zăpadă în faţa blocului, deci va trebui să investesc într-un garaj. Va trebui să-l asigur, va daţi seama cât o să mă coste să-i fac un CASCO? Cam cât consumă un Ferrari? În mare, cam cât un avion, cred. Cât o să mă coste benzina zilnic? Nu am mai condus de multă vreme, deci va trebui să iau câteva ore în particular. Oare un Ferrari se conduce mai uşor sau mai greu decât o maşină normală? O să reuşesc să urc varianta? Oare un Ferrari derapează? Dacă îl buşesc, cât mă costă să îl repar?  …

Dragă admiratorule, bagă-ţi Ferrariu’ în cur, că numa mă încurci.  Nu mai bine îmi făceai cadou o Dacie?

10 Responses to “Ce să faci cu un Ferrari”

  1. 1 szili90

    de ce n-ai reusi sa urci varianta? de ce s-ar conduce mai greu ca o masina ‘normala’? doara nu-i tractor ..

  2. 2 admiratoru' secret

    buna dimineata!! …imi cer scuze pentru neplacerile cauzate pe parcursul noptii, dar am vrut sa fie ceva deosebit si am zis sa fie ferrari si sa fie rosu …… sti ca si melodia lu ala…rosie ca focu sa-i surada norocu

  3. 3 Mihai

    @szili90 – LOOL mai bine te abtineai de la comentat sau faci si tu SEO? :)))

  4. 4 Tanarul

    Zaineasco ! E ultima data cand zici ceva aiurea de un Ferrari , ok ? Asta doar daca mai vrei lift !! Spor 🙂

    • 5 thezaineasca

      tinere, iarta-ma ca am indraznit. ziceam ca ma depaseste, ca nu sunt DEMNA de un Ferrari, nimic de rau altfel. Da auzi, ti-l dau tie daca il primesc, bine tinere? :* si liftu ramane 😀

  5. 6 sorana

    deci maxim logan zic io sa-ti ieie admiratoru’. maaxim.

  6. femeile, niciodata nu poti sa le multumesti!

  7. Draga Oana, eu mereu ma vad conducand masini dar niciodata nu iese bine…mereu le busesc de cate ceva..ce-i drept n-am carnet, dar e un vis ba, e ok!

  8. Femeile, cum gasesc ele mereu cate ceva de carcotit!


  1. 1 Tweets that mention Ce să faci cu un Ferrari « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

