Daţi-mi culorile înapoi!

21Ian11

Toate culorile sunt luate.

Înţeleg foarte bine brandingul „cromatic” dar asumarea unei anumite culori ca reprezentativă pentru politică, fotbal sau orice fel de brand mi se pare puuuuuţin exagerată. Nu mai poţi să te îmbraci în portocailu pentru că vei fi luat că „băsescian”, câinii sunt sensibili la combinaţii de roşu luate cu albastru, nici vişiniu nu mai poţi purta liniştit prin Cluj, ca să nu mai zic de combinaţia clasică alb şi negru. În plus, unele companii folosesc cu nesimţire culorle ca find a lor (auzi coca-cola, pentru tine sună asta)! Chiar şi rozul e luat!!!

Rossoneri, biancoazzuri, verzogalbeni, portovarză, roşonioazdă…

Ca designer, trebuie să analizez întotdeauna toate aceste aspecte ca să nu apară apoi „coincidenţe” negative. Dacă vreau să fac un logo sportiv, mă feresc de roşu, albastru, vişiniu? Dacă vreau să-mi fac un blog de analiză politică ce culoare îl fac? Galben? Roz? Sau ca să fiu apolitică folosesc nonculori?

Ar trebui să fim toţi abăutoari, afumători, apolitici, acromaţi…

Trup şi suflet pentru culori? … Ce-ar fi să-mi daţi culorile înapoi?!!

5 Responses to “Daţi-mi culorile înapoi!”

  1. De la mine ai magenta. Eu o folosesc cand vreau sa marchez ceva pe planse.

  2. 3 mr oizo

    tziclam?

  3. da … tre sa recunosc ca si noaptea visez brandingul ” cromatic ” :)))))))))))))


  1. 1 Tweets that mention Daţi-mi culorile înapoi! « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

