Rugăciune pentru fiinţa supremă

19Ian11

O, tu fiinţă supremă, coboară-ţi privirea asupra mea şi mântuieşte-mă.

Tu, care le ştii pe toate, rânduieşte-le aşa cum e bine şi deschide-mi ochii înspre tine. Învăţa-mă, te rog cum să-mi trăiesc viaţa, ajută-mă să nu mai fac greşelile pe care le-am făcut, întinde-mi mâna şi trage-mă înspre tine ca să nu mă pierd. Arată-mi calea cea dreaptă, ştiu că sunt o păcătoasă!

Din palatul tău de cleştar strigă-mi poruncile tale! Cu limba ta ascuţită biciueşte-mă până mă supun. Învaţă-mă cum să vorbesc, cum să gândesc, ce să mănânc, cum să mă îmbrac. Nu ştiu nimic, sunt o ignorantă şi nu merit atâta atenţie cum meriţi tu, o tu fiinţă supremă care le ştie pe toate!

Nu sunt demnă să te privesc în ochi, nu sunt demnă să te urmez, sunt demnă doar să te venerez. Să îţi sărut umbra pentru că nu mi-ai dat încă dreptul să-ţi sărut picioarele, să mă târăsc mai rău că un câine ca să nu-ţi iau soarele care te luminează.

O tu, fiinţă supremă, ce-ar fi să-ţi inventezi o religie?

3 Responses to “Rugăciune pentru fiinţa supremă”

  1. da de ce ai nevoie de o religie? 🙂 nobody does. de spiritualitate, da. ok, da, e la sarcazme 😀

  2. 2 gheorghe vasile dumitru

    nu te mai droga. serios.


  1. 1 Tweets that mention Rugăciune pentru fiinţa supremă « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

