Detector cu personalitate

17Ian11

Apreciez tehnologia modernă şi toate sistemele de protecţie care vor să ne menţină cât mai mult în viaţă. Verific uşa şi gazul de fiecare dată când ies din casă sau mă pun la culcare, dar asta poate se datorează şi faptului că am avut TOC în copilărie (autodiagnosticat) şi încă mai am sechele. Dar, totuşi, prea multă tehnologie şi prea puţină nanotehnologie pot să dăuneze sănătăţii psihice şi să-mi strice o seară care se dorea a fi perfectă.

Nu gătesc foarte des, dar şi când o fac îmi place să încerc reţete noi şi gusturi diverse. În schimb, detectorul meu de gaze are o altă părere, alte gusturi şi bineînţeles o personalitate proprie. Şi, se pare că nu-i place deloc puiul cu bere. De fiecare dată când gătesc pui cu bere, cam după jumătate de oră, timp în care nu apucă bine carnea să se frăgezească, începe să sune.

La început mai timid.. – Hei, ţi-am spus şi data trecută că nu-mi place puiul cu bere ti ti ti ti ti…, apoi mai tare – Văd că insişti. Ce dracu e cu mirosul ăsta?, tiii tiii tiii ca în final să încheie apoteotic – Dacă nu opreşti în MOMENTUL asta cuptorul ăla nenorocit, îţi tai gazu! Tiiiiiiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Din păcate, mai întodeauna câştigă. E bine poziţionat la o înălţime considerabilă faţă de puterea mea de înţelegere sau de detentă şi nu prezintă niciun buton/fir de oprire…  şi îmi râde în nas…

Se pare că nici vecinilor nu le pasă că voi muri intoxicată cu gaz… Nimeni nu a venit să mă întrebe de ce îmi sună alarma cu nesimţire de mai bine de cinci minute.

9 Responses to “Detector cu personalitate”

  1. Il poti scoate din priza. Eu asa am facut dupa a treia alarma falsa. Si de-oi muri, mor si fara detector.

    • 2 thezaineasca

      Nu are priza… ca il taiam, iti dai seama… E bagat intr-o cutie, si toate firele in perete.. 😐

  2. 3 CaraH

    Apoi tu fimeie draga, daca lui nu ii place puiul cu bere, te poti tu… in gusturile lui? NU!
    Data viitoare hai sa iti faci puiul la mine, eu nu am detector de gaz, si in plus mai am si doi mancaciosi acasa (ii stii tu…) care nu impartasesc parerea domnului detector. :))

  3. ameninta-l ca daca nu inceteaza, il smulgi din perete si-l duci in buda. sa dea acolo alarma de gaze 😀

  4. 7 Adi

    Buna asta, hai si la mine cu puiul cu bere sa vedem al meu cum reactioneaza:)))
    bine, fie…hai cu puiul ca bere am eu:p

  5. 9 Adi

    am, am si nu-i testat, deci esti mai mult decat binevenita:))


Lasă un răspuns

