Rat(at)ă cu buletinul

14Dec10

Mă, recunosc, io-s blondă, nu citesc de multe ori ce semnez şi îmi asum asta. Dar când iei ţapă, iei ţapă.

În 2004, m-o pus dracu să-mi fac un credit cu buletinul, că era la modă şi îmi trebuia epilator.. nu întrebaţi. Şi m-am dus frumos şi am cumpărat epilatoru’ şi un casetofon de maşină, aşa ca să asculte şi urechile mele muzică. Totul bine şi frumos, suma nu depăşa 7 milioane. Mă gândeam că în câţiva ani, împreună cu consortul meu de atunci o să plătim fără probleme. Ni s-a spus că trebuie să plătim minim 20 de lei pe luna. Lejjer.

Şi plătim şi noi ca tot omu’, mai uităm, mai plătim în avans, mai plătim penalizări.. că aşa o fo’ vremurile. Şi continui eu să plătesc de …. 6 ani, fiind stresată lunar cu telefoane de la compania minune că plata că rata. Până ieri, când o doşoara mă sună din nou şi mă anunţă că mai am de plătit …. (tobe) 20 de milioane. CÂT? CE? WTF? Cum 20 de milioane? Că n-am înţeles. 20 de milioane pentru că eu, în toţi aceşti ani, se pare că am plătit doar dobânda lor, şi nici măcar O RATĂ (inseraţi multe cuvinte obscene aici).

Aparent, după o scurtă analiză a situaţiei, nu sunt singura care şi-a luat-o de la EFG Retail Service, aici fiind expuse mai multe poveşti asemănătoare. În încheiere, insist să-mi exprim din nou părerea despre acest EFG (inseraţi şi mai multe cuvinte obscene aici) şi să le transmit pe această cale cele trei cuvinte pe care mi-am dorit întotdeauna să le spun: Îmi sun avocatul!

sursa foto

10 Responses to “Rat(at)ă cu buletinul”

  1. condoleante

  2. chiar că ţeapă. mega-ţeapă de fapt. Ce kkt, ăia sunt cămătari

  3. Mda, multi au patit-o asa.
    Sper ca ai un avocat bun si nu foarte costisitor, ca altfel o sa ai un epilator foarte scump ;;)

  4. 6 gigix

    is this for real? 20x12x6=1440+2000=3440 >> 700 , aproape de 5 ori. de obicei e de doua sau de trei ori suma. nu cumva e o greaseala pe undeva? plz update 😀

    • 7 thezaineasca

      nu nu…. la inceput am platit 20/ luna, apoi mi s-a spus ca din cauza intarzierilor mi s-a marit suma la 30, apoi 40 si de 2 ani platesc 50/luna… no acuma sa calculam…

  5. Mi-am luat-o şi eu cu ei. Am cumpărat un televizor care la vremea aia era vreo 13 milioane. După vreo doi – trei ani mai aveam de plată… 17 milioane. M-am interesat, am încercat varianta cu avocatul, dar auzind placa aia cu „ai semnat – plăteşti”, am plătit pe loc tot ce mai era pentru a nu mai auzi de ei.
    Am trecut asta la capitolul ţepe şi i-am dat uitării.
    Acum, dacă tu ai un avocat care sa nu te coste şi să şi câştige, vei fi o deschizătoare de drumuri şi poate îi vei duce (în sfârşit) la faliment. Succes!!!!!


  1. 1 Tweets that mention Rat(at)ă cu buletinul « zaineasca -- Topsy.com
  2. 2 Cum scapi de hărţuitorii telefonici | TVdece

Lasă un răspuns

