Dragă Moşule…

03Dec10

 

… cred că e timpul să-ţi scriu şi eu pentru că la cum funcţionează Poşta Română s-ar putea să nu mai ajungă scrisoarea la tine, şi dacă îţi trimit mail sigur o să intre în spam.

Ok, să ne înţelegem de la început, că oameni suntem. Ştiu că nu am fost foarte cuminte anul asta… nu mai are rost să ne aducem aminte de faza aia cu cheful de vinerea trecută, sau de săptămâna aia în care ..n-are rost să insistăm. Ştii tu mai bine şi recunoaşte că ţi-a făcut plăcere să mă priveşti, moş pervers ce eşti!

Oricum nici cu tine nu mi-e ruşine, la câte am auzit în ultima vreme, mai bine tac şi îţi las cognac în loc de lăptic. Crede-mă o să te ajute mai mult. Şi dacă mă prinzi trează la ora aia o să ciocnim un pahar împreună, am multe întrebări pentru tine şi mi-a plăcea sincer să te cunosc… (bat din pleoape).

Ok, să trecem direct la subiect. Nu mă lua cu faza slabă că e an de criză că ştiu cum îi pui pe săracii elfi să lucreze ore suplimentare numa pentru că i s-a sculat unui copil de ştab că vrea ultimul model de Xbox… plezni-l-aş. Şi NU vreau să aud că parfumul meu preferat nu se mai fabrică.. Helooo, ai auzit de EBAY? Just fucking google it, o să-l găseşti. Şi să nu te prind cu un fake…

Scuză-mi limbajul, ştiu că nu e cel mai potrivit, dar m-am aprins puţin şi m-am agitat că mi-am amintit când ai venit anul trecut cu bluziţa aia roz (!!!!). Se vede că nu-mi citeşti blogul. Ok, te iert dacă îmi aduci nişte mănuşi de piele tăiate la degete şi, dacă nu cer prea mult, să aibă şi nişte ţinte.., aşa de fun… în plus, am auzit că doare mai tare dacă loveşti pe cineva. Nu, nu sunt violentă, termină cu prostiile că te pleznesc. :p

Pisicuţă ştiu că nu o să primesc, din cauza Protecţiei Animalelor (da n-aş băga mâna în foc nici pentru colegi) care cred că te sună disperaţi de fiecare dată când pronunţ cuvântul pisi… Chiar dacă de multe ori mă refer la alte pisi. Da până la urmă şi pe ele trebuie să le salveze cineva. Oricum mi-ar plăcea o pisicuţă. Aş putea aştepta să fete pisica de la companie, dar cred că se preface doar că e gestantă ca să-i dăm de mâncare şi să o lăsăm să doarmă pe calorifer. Ai putea să-i faci totuşi o supriză, să-i dăruieşti nişte pisoi, ce m-aş râde…

Nu te mai reţin. Ştiu că probabil nici nu o să citeşti tu scrisoarea asta, ci elful care se ocupă de corespodenţă (bună ziua domnule efl responsabil cu corepondenţa).

Aşa că o să-ţi fac viaţa mai uşoară. Poţi să-mi aduci orice de aici, sau de aici. Sau dacă ai pile, poţi să mi-l aduci chiar pe el. Nu m-aş supăra, chiar dacă sunt sigură că ar fi nervos pentru că tocmai a fost răpit de un gras cu barbă şi băgat într-un sac.

Şi daca tot am ajuns la capitolul asta, mai poţi să-mi aduci…

Ştii ce? Dacă mă gândesc mai bine, las-o baltă. O să primesc oricum o grămada de cadouri de la cei dragi.

Mai bine ocupă-te tu de cei care într-adevar au nevoie.

Salută-l pe Rudolf din partea mea şi ai grijă cum conduci. Sunt mulţi nebuni pe drumuri.

Te pup cu drag. Zăineasca.

Şi o dedicaţie pentru tine.

 

 

3 Responses to “Dragă Moşule…”

  1. Frumos. multumim de scrisoare.
    Eu anul asta am uitat sa o compun.
    Poate la anu.

  2. Deci i-ai scris mai mult sa-l amagesti pe saracul batran 🙂


  1. 1 Tweets that mention Dragă Moşule… « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

