Jur că n-am făcut….

02Dec10

Am primit o leapşa de la Cristi. I have never sau ce n-am făcut niciodată sau am făcut da nu vreau să recunosc… Probabil aţi auzit de jocul cu acelaşi nume, în care scopul principal este să te îmbeţi. Dacă mă întrebi pe mine, e un fel de „sticluţa” pentru corporatişti, cât că e cu alcool.

Aşa că, să ridicăm paharul virtual şi să zicem:

N-am fost niciodată în Obsession… sau Bamboo
N-am fumat niciodată iarbă
N-am purtat niciodată o rochie roşie de lycra cu sclipici
N-am dansat niciodată HAKA în zăpadă
N-am fost niciodată în Cuba
N-am dansat niciodată pe manele

Mai sunt cu siguranţă şi alte lucruri pe care nu le-am făcut, dar nu mi le mai aduc acum aminte…

Şi acum o problemă de logică.
Presupunând că doar două din afirmaţiile de mai sus sunt adevărate, şi a treia afirmaţie este mai puţin adevărată decât prima, dar totuşi mult mai adevărată decât ultima, şi dacă am băut un pahar pentru fiecare minciună, să se afle cam cât sunt de beată!

2 Responses to “Jur că n-am făcut….”

  1. 1 blonda de arad

    nu ai purtat rochie rosie de lycra cu sclipici ca nu ai gasit-o in dulap….

  2. pai, doar daca ai baut doua pahare de palinka de cate 250 ml fiecare reusesti sa te imbeti, avand in vedere ca „Presupunând că doar două din afirmaţiile de mai sus sunt adevărate” 🙂


Lasă un răspuns

