Sună-mă pe fix!

23Noi10

În general nu am probleme cu furnizorii de servicii. Ne iubim. Eu îi plătesc la timp, ei îşi fac treaba, totul e perfect. Dar, vine o vreme în care relaţiile se schimbă oamenii se schimbă, contractele se transformă… Mi-am schimbat contractul de RDS/RCS, l-am trecut pe numele meu. Am considerat că sunt destul de mare ca să am un contract DOAR al meu.

Zis şi făcut. La o săptămână de la transfer mă sună RDS-u’ să mă programeze la instalat internetul. Eu, ironică cum sunt (mare greşeală), le explic faptul că am deja internet şi telefon fix şi merg bine mersi, la revederedrumbun.

Băieţii insistă.

După o zi mă sună din nou să mă programeze la instalat internetul. Din nou avem aceaşi discuţie, din nou le explic… nu contează, mă programează. Nu vin la programare. Mă sună să-mi spună că nu mai ajung şi că ar dori să vină următoarea zi. Între 9 şi 12. Cu o răbdare de fier le spun că NU pot să îi aştept îi intervalul acela orar pentru că am şi eu o slujbă ca tot omu’ care mă ajută să le plătesc lor factura. Ironici, ei de data asta, îmi atrag atenţia că dacă doresc internet ar fi bine să fac şi eu un efort (atunci nu mi-am dat seama, de fapt, câtă dreptate aveau!). Le spun DIN NOU, uşor distrată de situaţie, că eu am internet şi că merge foarte bine.

Aseară mi-a picat netul. I-am sunat. Mi s-a spus că problema nu poate fi rezolvată prin telefon şi că vor tebui să mă programeze într-o zi…

Concluzia: dacă RDS-u’ vrea să-ţi instaleze internetul, o să ţi-l instaleze! Chiar dacă ai deja!!!!

În aşteptarea baieţilor de la cablu, sunaţi-mă pe fix. Ups, nici ăla nu merge…

3 Responses to “Sună-mă pe fix!”

  1. eu apaream in baza lor de date cu telefonul fix instalat. degeaba am mers eu la ei sa le spun ca am nevoie sa il instaleze SI in casa nu doar in sistem. ei nu pricepeau si pace.


  1. 1 Tweets that mention Sună-mă pe fix! « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

