Ce vor bărbaţii

16Noi10

Iniţial mă gândeam să fac un sondaj de opinie, dar discuţia pe care am auzit-o, întâmplător, între patru muncitori care lucrau la o parcare a fost înălţătoare. O redau mai jos. Alte comentarii cred că sunt de prisos.

„Ştii cum îs io ? Dacă stau lângă una care-mi place, io tre să pun mână pe ea. Nu pot să stau numa aşa… tre să pun mână pe ea… No, merem la discotecă? Auzi, da de ce să mă duc la discotecă, nu mă duc numa aşa la un suc şi să vin înapoi? Dacă stă, mă duc, dacă nu, nu mă duc. Bă, da să nu fie una şchioapă, şi nici surdă. Am fost odată cu una şchioapă. Cât o stat pe scaun o fost totul ok, când  s-o ridicat, o călcat mai scurt pe-un picior.

Dacă merem în oraş, io îmi iau cizmele şi îs gata. Dacă mă place, mă place şi în cizme.

Auzi, da aici este trăsură trasă de cai?

Bă, ştiţi ce vor femeile? Va zic io. Trebe să le mulţumeşti, orice-ar fi. Da să nu fie minore. Aia a mea nu e minoră, are 19 ani. Da va zic io ce-mi trebe mie, una de 30. Alea îs cele mai perfecte. Şi au experienţă.

No stai mă că o sun. Nu răspunde. Poate face baie. Tre să mă duc la sală… Zi mă la nevastă-ta să o sune. Stă aia cu mine la noapte? Dacă stă, mă duc, dacă nu, nu.

Bă, vine cu mă-sa până în oraş. Ba, io cu mă-sa nu mă duc!!! Nu mă, vine cu mă-sa până la izvor şi mă-sa pleacă! Bă, sun-o pe nevastă-ta şi spune-i.  Stă cu mine în noaptea asta? Că dacă nu, nu mă duc. (la telefon) O zis Viorel că stă cu el în noaptea asta? Nu mă supăr…  Nu poate vorbească cu ea că e mă-sa acolo. Gicule, io mă duc degeaba acolo. Nu mă duc să stau cu mă-sa.

Se aude la radio Mariah Carey … Ni mă ce fain…

Io mă duc, dacă e ţapă, să vezi ce bătaie le trag. Dacă vine, se merită să mă duc că îi frumoasă. Îi frumoasă. O să vorbesc cu ea direct. Dacă ea zice să mă duc, mă duc. Dacă nu, mă duc să dorm. Dacă ea îmi zice, hai Viorel, io ma duc.”

Viorel s-a întors după jumătate de oră. Se pare ca fata n-a stat. Sau n-a lasat-o mă-sa…

7 Responses to “Ce vor bărbaţii”

  1. hahahahhahahahhahhahha … saracu Viorel

  2. 2 gigix

    deci barbatii vooor… sex! bingo.

    • 3 thezaineasca

      gigix, de unde ai scos tu asta? poate viorel o intreba daca sta…. la povesti :))

  3. 4 Mela

    =)))) sau :((( , nu ma pot decide

  4. cand eram si eu… tanar, am auzit si eu asta: langa o femeie nu poti sa dormi in pat… tre’ sa faci ceva

  5. Eh , barfe de parcare .
    Tu chiar crezi ca asta vor barbatii ? Si astia , alde Viorel , dupa accent sunt si ardeleni…:-)


  1. 1 Tweets that mention Ce vor bărbaţii « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

