Suntem o naţie de bivoli

15Noi10

Ne place să stăm în apă şi în nămol. Cum vedem o rază de soare, urmăm spiritul de turmă, ne înghesium în cirezi până ocupăm şi ultimul loc cu apă şi zacem. Suntem în stare să zacem acolo până putrezim, până ultima părticică de piele se încreţeşte. N-am ieşi la aer nici pentru nevoile fiziologice. Doar suntem bivoli. Mai scoatem ocazional capul deasupra apei şi ne arătăm hoiturile da’ de ne remarcă vreo bivoliţă. Mugim lung să ne facem auziţi. Aruncăm cu noroi în stânga şi în dreapta şi ne mai pişăm în sus să ne marcăm teritoriul. Nu ne place nămolul în care zacem. Cineva s-a pişat în el. Ne luăm în coarne cu alţi bivoli din turma alăturată să se vadă că avem coaie. Mugim iar. Ne întoarcem pe cealaltă parte.

Permite-mi, dragă bivol de Zalău (că ai insistat să se audă oraşul de provenineţă când ai mugit că nu ai condiţii să-ţi înmoi hoitu’), să mă bucur de apa termală şi de un week-end relaxant fără să trebuiască să-ţi suport botul murdar plin de gogoşi şi gem în bazinul în care mă scald. Şi scuză-mi nesimţirea de a o remaca pe nevastă-ta spălându-şi gheruţele unsuroase sub nasul meu. Şi, acum ştiu că mă întind, dar impertineţa de a ignora regulile şi de a deveni agresiv când ţi se atrage atenţia mă face să vomez.

Unele lucruri nu se vor schimba niciodată. Pentru toate celelalte, există Smith & Wesson.

sursă foto

One Response to “Suntem o naţie de bivoli”


  1. 1 Tweets that mention Suntem o naţie de bivoli « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

