Vicii glam

29Oct10

OK. Să-mi explice şi mie careva care e treaba cu numele astea noi şi complicate la tigări? Cum adică Pall Mall Blue Lights Smooth Taste, Vogue Menthol Super Slim, Pall Mall Slim Menthol, Winston Super Slims Blue, Grey? HA???? Ce s-a întamplat cu simplitatea? Cu un sigur nume, în doua variante, din care oricum doar una se cumpără. Şi nu alea lights. De genul: Lucky. Roşu.

Am înteles că vrem să fim din ce în ce mai trendy şi hipsteraşi şi să fumăm cele mai de fiţe ţigări care scot fum roz dacă se poate. Şi că nu mai ştiu ce să inventeze companiile de tutun ca să poată la sfârşitul anului să se laude că au câte un brand pentru fiecare tip de consumator în parte. Ai ochii verzi? Îţi recomandăm noul Green Saphire Slim Super Ultra Extra Light Special Edition. A. Şi Menthol. În două variante. Glam şi Luxury.

Vă rog nu mă mai omorâţi cu prostiile astea. Orium mă omoară ţigările destul. Şi nu o să renunţ la brandul pe care îl fumez numai pentru că aţi ghicit voi în scrum că mi-ar plăcea să fumez nişte ţigări aurii… Şi… le mai puteţi subţia mult?

Daca tot e să…

Sterben musst du sowieso, schneller geht’s mit Marlboro! (de murit tot mori, da’ mai repede mori cu Marlboro)

2 Responses to “Vicii glam”

  1. 1 dlpopeye

    am auzit ca, pt reduceri de taxe, companiile de tigari au angajat si urmasi ai pieilor rosii si… intial erau nume mult m lungi gen „Tigari Mai Subtiri in Cutii Lucioase si Aurii care Scot Fum in Nuante de Mov si Roz cu Iz de Iasomie sau Orice Alta Aroma Va Place care Dau Bine in Cluburi si Baruri si Nu Dauneaza Prea Tare Sanatatii… etc”. nu stiu dc e adevarat da’… nu am putut sa nu-ti zic.


Lasă un răspuns

