Tata şi Chuck Norris

28Oct10

Asta-i ca poezia mama, doar că în proză. Tata meu e cel mai tare. Adică nu o zic eu, o zic prietenii, cunoştinţele, chiar şi duşmanii o zic. 🙂 Tata n-are hateri. Haterii îl idolatrizează pe tata. Plus că Chuck Norris îl sună de fiecare dată când se mai inventează o chestie despre el, să verifice dacă nu s-a spus deja despre tata. Dar tata e funny şi îl lasă să îşi asume toată faima. Tata nu are nevoie de faimă. Mă are pe mine ca fanul numărul 1.

Tata e Moş Crăciun. Ştiu, nu trebuia să spun asta, nu vrea ca lumea să ştie. Dar oricum toţi bănuiaţi. Nu va recunoaşte nici acum, aşa că o lăsăm aşa deocamdată.

Tata e online. E pe mess, pe facebook, pe twitter, are şi blog. Nu pot face nicio prostie fără ca tata să afle. Dar el mă iubeşte şi aşa. Şi îmi comentează la posturi, şi ne conversăm pe mess. Şi mă susţine. Şi mă critică. Şi mă iubeşte. Şi cel mai important e că pe tata îl găsesc şi în offline.

Tata îmi cumpără haine. Ştiu cum sună asta, dar e o plăcere a noastră. Să mergem la cumpărături împreună. Şi să mâncăm. Câte bombe calorice am eradicat împreună, şi acum îmi creşte colesterolul numai când mă gândesc. Tati, lasă furculiţa jos şi îndepărtează-te încet de masă. Te spun la Simuuuuuu!!!!!

Tata m-a învăţat multe lecţii pe care nu am să le uit niciodată. Şi cum azi e ziua lui, m-am gândit să îi fac cadou ce ştiu eu mai bine. Toată dragostea mea!!!!! (banii i-am dat pe băutură şi cadou nu-mi mai permit).

La mulţi ani, tati! Te iubesc.

PS. Mami, te iubesc şi pe tine la fel de mult. De ziua ta facem toata ţara să plângă de fericire. Pupu, ştii oricum că rămâi sora mea preferată. Era sa uit de Ţuni. Tata nu m-ar fi iertat niciodată.

4 Responses to “Tata şi Chuck Norris”

  1. 1 tudor

    ce nebuna esti..:))

  2. 2 Stq

    ffffff frumos!! Cred ca e cel mai frumos cadou pe care l-a primit tatal tau de ziua lui. E adevarat, ti-au trebuit 30 ani de intelepciune sa ajungi sa il apreciezi :), dar unii oameni nu ajung niciodata sa spuna asa lucruri frumoase despre parintii lor…asa ca…BRAVO! Tocmai ti-ai facut taticul mandru ca te-o crescut asa bine:)

  3. 3 CaraH

    LA MULTI, MULTI ANI inainte pentru tata lu’ Zaineasca! De trei ori URA!

  4. 4 dlpopeye

    f tare!!! poate o sa aiba „drept la replica” si o sa scrie si el, tot pe aici, parerea lui despre treburile astea… despre tine.. a, poti sa-l intrebi de ce acum 3 ani nu am primit cadoul despre care i-am scris (ca si Mos Craciun)?


Lasă un răspuns

