Sparge-mi-ai ouăle

19Oct10

Înălţimea la care sunt aşezate produsele în supermaketuri este direct proporţională cu dorinţa mea de a le avea. Adică, produsul pe care îl caut se va găsi exact pe cel mai înalt raft al magazinului. Eu nu sunt o persoană înaltă, din contră, sunt destul de concentrată… aşa că mi s-a întâmplat de nenumărate ori să mă întind ca un iepuraş către iarba de după gard ca să ating preţioasa cutie de cafea de pe randul 17… care de cele mai multe ori ajunge să-mi cadă în cap.

La fel, cu cât produsul e mai casabil, cu atât mai mult va fi pus într-o poziţie mai instabilă. Ouăle sunt preferatele mele. Pe lângă faptul că sunt sus, pe ultimul raft (cred că e o cameră ascunsă şi le pun acolo de-a’ dracu’), cofrajele sunt prinse între ele, ca să te chinui cu atât mai mult să le desprinzi. După ce îţi laşi poşeta, coşul de mână, eşarfa, haina şi orice altceva te-ar putea împiedica sau face să dai ceva pe jos, te apuci cu grijă să desprinzi cofrajele.. asta se lasa cu multă muncă. Şi bineînţeles ouăle sunt sparte.

Aştept cu interes scaunele de raft.

4 Responses to “Sparge-mi-ai ouăle”

  1. Si dupa ce te chinui sa ajungi la oua, te duci la casa. Acolo e alta sesiune de nervi. Imediat dupa ce se elibereaza bonul si ai platit… urmatorul client si casiera mai au un pic si te imping afara din magazin. Nu au 1 minut ca sa te lase sa-ti strangi produsele…. Mi se intampla doar mie?! 🙂

    De ifosele celor care comenteaza ca dureaza mult prea mult pana iti primesti chitanta atunci cand platesti cu cardul, nu mai amintesc…

  2. 2 popeye

    recomand cu caldura cumparaturile in echipa, perechi de min 2, concentrati & visatori (e una din explicatiile ref la inaltimea lor, sa poata sta cu capul in nori). unul ataca rafurile de sus, altul de jos, la mijloc amandoi. ouale tb manipulate cu grija, sa nu fie si clocite printre ele si sa pateasca ceva bietii puisori. ar mai fi si var cu arcuri de la un pat vechi insa tb oarece antrenament inainte de folosire in magazin.

  3. Aaaaaa, daaa , si eu am problema asta! Eu patesc asta mai mult in magazinele de haine, niciodata nu reusesc sa ajung la umeras, poate sunt puse asa intentionat, sa le vezi dar sa nu le poti lua!


  1. 1 Tweets that mention Sparge-mi-ai ouăle « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

