SUNT BINE!!!!

16Oct10

„Sunt bine! un ghid de mare ajutor pentru primele 100 de zile de după desparţire” 9.99 lei. Cum adică 100 de zile? Un ghid mai practic nu este? În 10 paşi simpli, de exemplu? Trebuie să-mi iau concediu ca să îl citesc sau pot să ma duc în continuare la birou? Trebuie să citesc o pagină pe zi?

Ziua 5 (am sărit peste 1, 2 ,3, 4 că acolo s-a deschis)
Printeaza toate mailurile de la el. TOATE? Să-mi fac lucrare de diplomă, să ucid 30 de copaci? Îţi dai seama câte mailuri am strâns în atâţia ani de relaţie?  Şi unde dracu să le printez? Mă şi văd la copy shop: Buna ziua, aş dori şi eu să printez şi să copertez aceste 5674 de mailuri de la fostu’… Nu, alb negru e ok…

Nu le citi! Nu zău… adică după ce am investit juma’ de milion în listare?
Strânge toate pozele cu el dar păstrează doar una în care arată foarte rău. Da, asta sigur mă va face să mă simt mai bine, da auzi, io pot să arăt bine în poză? Ca noh…

Pune toate mailurile şi pozele într-o cutie şi trimite-le mamei tale. =)) Alo, maaamiiii, vezi că îţi trimit o cutie mare mare cu multe mailuri personale şi poze la care nu tre’ să te uiţi, zice tanti asta aici în carte că să le bagi în beci şi să le ascunzi bine bine să nu le găsesc prea curând. Întreabă-l pe tati unde e cheia de la subsol… A, vezi că încă nu avem bec, ai grijă pe unde calci.

Ziua 6
E timpul să scapi de toate hainele lui (săracu, poate încă nu a apucat să şi le ia pe toate). NIMIC!!! Pune-le într-un sac şi du-le la gunoi. Va fi greu, dar o să reuşeşti. (depinde cât de greu e sacu’, poate rog vreun vecin să mă ajute). Sper doar că nu mă pune să le dau foc, că o să am mari probleme cu administratoru’, şi cu pompierii … Acum poţi să plângi… serios? Da până acum ce-am facut? (a, uitasem de paginile 1, 2, 3, 4…) Păţăşti…

Am închis cartea şi am pus-o la loc. Am luat alta care descria în 38 de pagini cu desene la ce poţi întrebuinţa un soţ. Mi s-a părut muuult mai distractivă.

Aştept cu interes următoarea lansare „Cum să te sinucizi într-un mod sănătos în doar 70 de zile” sau „Ghidul practic al femeilor care şi-au rupt o unghie. Dezastre casnice”.

3 Responses to “SUNT BINE!!!!”

  1. niciodata nu am avut si niciodata nu voi avea incredere in oamenii care cred ca stiu ce e mai bine pentru altii.

  2. 2 dlpopeye

    se mentioneaza dc autoarea era la prima despartire? dc da, poate urmeaza si alte volume. poate chiar una „cum sa fii bine in primele 100 zile intr-o noua relatie”. apoi vol 2 cu despartirea, etc.


  1. 1 Tweets that mention SUNT BINE!!!! « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

