Cred că vine sfârşitul lumii…

14Oct10

Mi-a dat banca banii înapoi!!!

Ştiu, sună a legendă urbană, dar e adevărat.

Să vă povestească Zăineasca cum s-a întâmplat minunea.

Bineînţeles, ca tot românu, aveam şi eu o rată la bancă. Şi bineînţeles că plăteam la ea de câţiva ani. La fel de evident ca faptul ca sunt blondă, am uitat când îmi expiră contractul şi am continuat să plătesc rate în plus, aşa drăguţ, în fiecare lună.

Cum trăim într-o ţară care ne ocupă tot timpul şi neuronii, nu mi-a spus nimeni de la bancă, nu că le-ar fi păsat, că, de fapt, eu nu mai figuram ca datornică… şi îmi luau banii în continuare cu mare veselie. Totuşi într-o zi, am întrebat cât mai am de plătit. A fost un moment de luciditate. Mi s-a răspuns că nu figurez în baza lor de date – tocmai plătisem încă o rată (asta a depăşit puterea mea de înţelegere) … şi că să fac bine să sun la centrală (nu vreau să dau nume, nu cred că vă interesează cu cine fac banking) ca să-mi expună cei de acolo situaţia. Drăguţă, domnişoara de la ghişeu mi-a dat şi un număr de telefon.

Am sunat. Am aşteptat vreo zece minute până mi s-a răspuns. Atunci mi s-a confirmat!!!! Da, banca trebuia să-mi restituie câteva rate, o sumă destul de frumuşică (nu, nu fac cinste).

Am înţeles că trebuie să revin cu un telefon – logic – ca să stabilim detaliile. Am revenit după două zile. Din nou am aşteptat zece minute… trecem peste. Mi s-a spus că voi primi o notificare de la bancă, care va ajunge prin poştă în cateva zile, urmând să mă duc cu notificarea la o sucursală pe care am stabilit-o împreună să-mi recuperez banii.

Bucuroasă, aştept…. aştept…..aştept….

După două săptămâni îmi vine notificarea şi plec alergând înspre bancă. Acolo, domnişoara de la ghişeu, cea care îmi dăduse iniţial numărul de la centrală se uită la mine, îmi ia notificarea şi nu mai zice nimic….

Am aşeptat şapte minute uitându-mă la ea în timp ce privea monitorul tăcută şi dadea scroll. Ma gândeam că îşi verifică mesajele pe Facebook, nu puteam să o deranjez… La un moment dat o întreb dacă sunt ceva probleme. Îmi explică faptul că trebuia să primească un mail prin care să se confirme faptul că eu trebuie să primesc bani şi din ce cont să îi extragă (atunci eu de ce am aşteptat două săptămâni după notificare? mno). Bineînţeles, a continuat să caute mailul buclucaş pe toate calculatoarele din bancă… După douăzeci de minute m-am plictisit… I-am spus să mă caute cand îl găseşte.

A doua zi m-a sunat!!! Parcă mă sunase bunocu’ ăla cu care vreau să ies de mult (nu, nu eşti tu), aşa de tare m-am bucurat.

M-am dus la bancă… mă aştepta în faţă… mi-a zâmbit. Am intrat înăuntru. Am scos notificarea. A zis că nu e necesară (şi totuşi, de ce am aşteptat două săpt…)

Mi-a dat banii!!!!!!!

AM REUŞIT!

PS. Cu banii primiţi de la bancă o să-mi plătesc telefonul. Am cost suplimentar că am sunat la Bucureşti la Centrală…

6 Responses to “Cred că vine sfârşitul lumii…”

  1. banking fail rau de tot!!!

  2. tare articolul 😉 misto peripetii ai trait si tu :))(glumesc naspa)

  3. zi tu cu cine faci banking !

  4. 4 molaru de minte

    eu fuck banking!!!

  5. 5 marius

    ai niste bani de imprumutat?????


  1. 1 Tweets that mention Cred că vine sfârşitul lumii… « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

