Primul pas spre o viaţă responsabilă

08Oct10

Nu am fost niciodată o persoană ordonată. Sau punctuală. Sau responsabilă. La şcoală îmi uitam frecvent cordeluţa acasă, nu aveam niciodată batistuţă şi unghiuţele mele erau un dezastru (măcar asta s-a schimbat în timp). Nici animalele de casă nu rezistau foarte mult cu mine, asta pentru că aveam idei inovatoare şi mi se părea logic să mut acvariul cu peşti pe caloriferul fierbine… să nu le fie frig.

De asemenea, moşu’ nu se prea apropia de ghetuţele mele pentru că erau mai totdeauna murdare cu noroi şi părinţii mei erau disperaţi din cauza faptului că primeau frecvent remarci de la dirigintă că nu aveam cravata de pionier la gât…

Dar am ajuns la o vârstă la care, într-o zi de marţi, am hotărât să devin adult. Să adopt o atitudine matură, să iau viaţa în piept (fără remarci sarcastice aici, da?). Am hotărât că lucrurile nu mai pot continua aşa.

Am făcut primul pas spre o viaţă responsabilă.
Mi-am cumpărat cremă de ghete!

De acum, viaţa are un alt sens pentru mine!

8 Responses to “Primul pas spre o viaţă responsabilă”

  1. 1 gigix

    :))

  2. Nu pot sa ma abtin… Si cum te simti dupa ce ai luat viata in piept? 😀

  3. eu am inceput sa am sentimentul asta cand am facut prima oara zacusca cu nevasta-mea… crede-ma, e incomparabil.

  4. 6 popeye

    e o varsta max pana cand poti incerca asta? nu e obligatoriu, nu? 🙂

  5. rebelo :)) dar vb aia, if we don’t get crazy sometimes we go crazy 😛 si prefer sa zic ca nu suntem adulti si copii cu idei evoluate si ceva mai multa experienta 😛


  1. 1 Tweets that mention Primul pas spre o viaţă responsabilă « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

