Spam poştal

06Oct10

Când eram copil, visam să vin acasă de la şcoală şi să găsesc poşta plină de scrisori, aşa cum vedeam în filmele americane (destul de târziu am aflat că alea erau, de fapt, facturi). Acum însă duc o luptă – pe care simt că o voi pierde – cu poştaşii, distribuitorii şi toti cei care atentează la cutia mea poştală.

Ţin să precizez că, în ultimii ani, cutiile poştale tind să devină din ce în ce mai mici şi pasiunea distribuitorilor din ce în ce mai mare!

Aşa că, în fiecare zi, îmi găsesc poşta burduşită de reclame, reviste, fluturaşi, pliante, cărţi de vizită, plus, mai rar, facturi. Şi, de două săptămâni mă uit cu o plăcere nebună cum se umple, şi se umple, şi se umple şi da, REFUZ să o golesc. Vreau să văd cât mai puteţi înghesui în ea. CÂT??? Am găsit de nenumărate ori hârtii rupte în două pentru că nu încăpeau, reviste băgate pe jumătate doar ca să fie acolo şi facturi lăsate pe cutia poştală. Nici măcar nu erau ale mele, sau ale cuiva din bloc…

Ei bine GATA! Îmi ascund cheia şi aştept! Oare mai puţeţi? Mai încape?

Mda, sunteţi buni. Sunteţi foarte buni! Acum am găsit o revistă…agăţată de clanţă.
BĂĂĂĂĂIII, NU MĂ MAI SPAMAŢI!!!!!!

sursa foto

7 Responses to “Spam poştal”

  1. hehe, de ce tu, apreciaza ca afli si tu de acasa din patu tau comod ce mai e de cumparat, fara sa te duci sa belesti ochii si timp 😛

  2. draga, bucura-te ca RAREORI ai facturi in cutia postala. sincer. de asta au ajuns americanii sa dea primii faliment. ca erau indatorati.

  3. 3 dlpopeye

    sau… ai putea sa-ti cumperi m multe cutii postale, cat m multe. si scrii pe ele: ap 7 – doar pt reviste & reclame, ap 7 – doar pt pliante & fluturasi, ap 7 – orice altceva, etc. cred ca merge si dc ai la ap alt nr decat 7. 🙂

  4. In Franta iti pui frumos un mic(mare!!!) abtibild(care il gasesti de cumparat mai ales) cu „pas de publicité” et voila! 😛

    • 5 thezaineasca

      edyna, si tu crezi ca nenea ala rau cu reclamele intelege franceza? =))))))))))


Lasă un răspuns

