UUUUU, what does this button do?

05Oct10

În general nimeni nu citeşte instrucţiunile.

Neaah, ce rost are să te uiţi unde scrie „informaţii” sau „instrucţiuni” când e absolut clar că te descurci perfect în orice situaţie sau locaţie. Băăăă, mie nu-mi dă nimeni instrucţiuni, clar?

Ce mai contează că te-ai pus la coada destinată gravidelor, cand oricum burta ta arată de luna a noua, sau că eşti la casa pentru coşuri de mână cu ditamai căruciorul… doar dacă îl impingi puţin, sigur intră!!!  La fel ştii clar cum funcţionează orice aparat electronic, pentru că eşti născut cu un cip interior care se conectează instant şi îţi pune la dispoziţie toate informaţiile necesare. Nu mai are rost să citeşti nimic, instrucţiunile sunt de căcat prisos.

Şi astfel, stai liniştit în fiecare dimineaţă la semafor, aşteptând să se facă verde. Langă tine, un buton mare şi roşu deasupra căruia scrie: Pentru culoarea verde a semaforului…

9 Responses to “UUUUU, what does this button do?”

  1. de ce e buton „ROSU” daca e pentru culoarea verde a semaforului ? … sigur nu e pentru rosu ? :))

  2. 5 molaru

    Hahaha! am pus şi eu botu odată la butonul roşu, în sesnul că nu l-am băgat în seamă şi, ca atare, nu l-am acţionat, am stat cuminte (fără minte, mai bine zis) să se facă „verde” la semaforum din faţa liceului Şicai … şi am stat … şi am stat … cred că au trecut vreo 10 minute, câteva maşini şi … niciun pieton, până când, într-un târziu (norocul meu), a venit o fâşneaţă de fetiţă care a apăsat bumbu roşu şi mi-a făcut cale liberă. Dacă nu venea ea, cred că prindeam rădăcini acolo, la nici juma de metru de buton. Voi ajunge-n rai, cred (fericiţi cei săraci cu duhul …) :))

    • 6 thezaineasca

      de obicei eu sunt fâşneaţa de fetiţă care luminează trecerea pietonilor la semaforul de la Minerva :))

  3. 7 dlpopeye

    poate ar tb puse niste indicatoare MAAARI pe care sa scrie citet, in romana si cateva limbi de circulatie internationala „aici este butonul”. sau selectate grupuri de fetitze fasnetze care sa se implice in asa activitati m des ca pana acum. sa lucreze in m multe schimburi, sa nu ramana prea multi pietoni blocati pe trotuar.

  4. 8 dlpopeye

    p.s. de curiozitate am apasat pe butonul rosu de m sus, sa vad ce se intampla. doar s-a marit putin. am apasat iar insa… nimic. am reluat pasii si… aceleasi rezultate. pana la urma am decis sa ma opresc, nu era nicio fetitza fasneatza sa-mi explice m mult.


  1. 1 Tweets that mention UUUUU, what does this button do? « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

