ne beţivim?

30Sep10

Mi-am luat carnetul! He he, dai o bere!
O născut nevastă-mea! Faci cinste!
Îs deprimată! Hai să discutăm la un pahar de ceva…
Mă doare măseaua! Bea o ţuică!

Practic, tot ce ţine de existenţa noastră de zi cu zi, trebuie musai stropit cu cantităţi mai mari sau mai mici de alcool. Găsim întodeauna un motiv să bem, că e de fericire, tristeţe, durere sau alte mii de motive.

Mi-e tare groază ca odată cu toamna asta şi cu asteniile, o sa devin alcoolică :))

7 Responses to “ne beţivim?”

  1. Da, românu’ găsește orice pentru a mai bea câte ceva :)) Sper să vină cât mai târziu astenia aia sau să nu se prea manifeste 😛

  2. 2 the shrew

    de preferabil cantitatile mai mari decat mai mici, ca macar asa stii o treaba nu te incurci degeaba

  3. ce-ti mai place bautura :))

  4. 4 gigix

    ceai de …

  5. don’t fear it, embrace it!

  6. 6 molaru de minte

    am auzit că, mai nou, se poartă siropul de tuse! :)))


  1. 1 Tweets that mention ne beţivim? « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

