96 bottles of beer on the wall, sau ce poţi face cu 96 de beri

19Aug10

Am promis de ceva vreme că voi scrie un post despre bere, cu o pasiune la fel de mare ca pentru rochia perfectă.

Atunci nu îmi imaginam că voi avea frigiderul PLIN de bere. Şi când spun PLIN, nu glumesc. Am câştigat UN FRIGIDER DE BERE! AAAAAAAAAAA!. Aşa fac de fiecare dată când îl deschid! Bine, aşa fac şi când deschid dulapul şi văd ce dezastru e în el…apropo de reclama binecunoscută!

Deci să bem prima bere pentru BOOHA şi pentru concursul lor răcoritor! Să trăiţi că faini sunteţi!

Hmm, mai am 95 de beri (revin, că trebuie să-mi deschid o bere pentru inspiraţie!) 94… Ok, mult mai bine! Deci, ce poţi face cu 94 de beri?

  • dacă aş bea o bere pe zi (consumul excesiv de alcool…) mi-ar ajunge până în 21 noiembrie 2010  (şi probabil aş fi mai grasă cu 13 kile)
  • dacă mi-aş invita prietenii la un chef  (să zicem 15 oameni, că am apartamentul mic), ar putea bea fiecare cam 6 beri, nu-i rău, zic
  • aş putea face o sponsorizare pentru un eveniment… neahhhh
  • ţinând cont că berea nu e bună doar de băut, aş putea să o folosesc pentru ritualul de înfrumuseţare. Mască de păr, tonic, fixativ… aş economisi bani pe produse cosmetice şi aş rămâne în istorie ca femeia care a inventat baia de bere!!
  • aş putea intra în Cartea Recordurilor cu cel mai mare breloc făcut din inele de bere 😀
  • aş putea să-mi mai ţin odată ziua de naştere şi să primesc din nou multe cadouri (ok, ma întind)  – aşa e când ai atât de multă bere la dispoziţie
  • aş putea să o iau cu mine în concediu (dar nu cred că mă lasă în avion cu atâta alcool)
  • aş putea pune pariuri cretine pe bere… 🙂
  • alte sugestii?

Oricum, ca să mă urâţi şi mai tare, sau să mă iubiţi, şi să nu credeţi că vă mint…

în şir indian

figiderul…

Mulţumesc Andrei Palatkas pentru poze şi mulţumesc Raluca pentru că ai cărat multe beri:) Rămâneţi pe poziţie, urmează şi un film!

PS. Dragă familie, dragi prieteni, dragi colegi, drag patronat, când mă întorc din concediu vă invit la beri. Până atunci vor fi numa bune şi reci! Să bem câte una, să ne ajunga la toţi 😛

Deci, cui îi las cheia să-mi ude florile? 🙂

Update: S-a lansat si filmul, am înţeles că mă caută de la Hollywood deja, in regia lui Andrei Palatkas, cică se va face serial. Staţi pe fază!

Nu uitaţi însă: camera îngraşă 5 kile…

http://booha.ro/urmareste?id=811

6 Responses to “96 bottles of beer on the wall, sau ce poţi face cu 96 de beri”

  1. 1 io

    ai sacrificat ciorba de salata pt beri!!!!!! AH…the pain…..:)))))))))))))))))))

    • 2 thezaineasca

      am fost nevoita, dar am mancat cat am putut din ea inainte, sa nu ramana multa

  2. 3 thezaineasca

    ok, mi-am dat singura like… :)) o fi de la bere

  3. Musai sa pui in comentarii la post commenturile de pe facebook! Preety please!!!

  4. 5 thezaineasca

    comentarii de pe Facebook :))

    Dragos Mone In legatura cu udatul florilor, am eu o pasiune pentru botanica. Si il chem pe KooKool sa-mi fie liftier.
    Oana Olaru-Zainescu ‎=)))))))))) numa sa nu le fumati. atat! dar am incredre in tine ca esti nefumator! cat despre KooKool, ii cunosc experienta ca liftier. 🙂 o echipa bine pregatita si gata de actiune 🙂
    Vlad Cucu Ba ba …. liftierului ce ii iese din treaba asta ? :))
    Alexandra Lodde-Muntean eu am cam tot atatea butelii de vin :)))) frantuzesc
    Vlad Cucu ‎@alexandra : daca nu ai lift nu e fun …. :))
    Alexandra Lodde-Muntean ‎@vlad: nu am lift, dar am idei… :)))
    Alma Varga ‎@KooKool Tu ca liftier ai avea ocazia de a apasa pe toate butoanele de la liftul cu memorie. :))
    Oana Olaru-Zainescu ‎=)) vad ca atmosfera se incinge pe facebook, ma duc sa-mi iau o bere rece
    Oana Gavrilescu ‎93…pana te intorci din concediu nu mai ai ce sa le dai invitatilor :))))))))))))))
    Dragos Mone ‎@vlad liftierului ii iese o plimbare cu domn parinte si o predica pe subiectul consumul excesiv de alcool si efectele sale malefice asupra mantuirii sufletului tau neprihanit. + 1 bere de la Oana
    Alma Varga ‎@Dragos Mone Amiiiiin!!!

  5. 6 gigix

    o baie-n cada… cu bere


Lasă un răspuns

