zburătoarele

04Aug10

De ceva vreme mă trezesc în fiecare noapte, pe la ore destul de mici, cu câte un musafir nepoftit. Şi nu vorbesc de vreun bărbat pierdut în căutarea iubirii veşnice, ci de oaspeţi mari, verzi, cu picioare lungi, care se ascund prin locuri greu de ajuns. Sunt invadată de lăcuste!!!! CUM dracu ajung până la etajul 5????? Oare sunt atrase de minunatele mele plante de apartament?

Aşa că, seară de seară, ofer un spectacol gratuit vecinilor de vis-a-vis care nu au somn. Înarmată cu mătură, mop, prosop, şerveţele, cu telefonul la ureche (doar am nevoie de asistenţă şi susţinere) şi cu minunatul Mister Muscle (unul din bărbaţii vieţii mele ), vânez pe tavan diverse zburătoare.

N-am crezut niciodată că pot ridica cu o singură mână canapeaua din lemn masiv de la bunica! Adrenalina!

Pentru cei care se uită la Animal Planet, vreau să precizez că zburătoarele nu au murit! NU. Sunt într-un loc mai bun, un loc cu verdeaţă….

One Response to “zburătoarele”

  1. ohh da… si la mine la 4 apar tot felu de zburatoare…. se intampla ceva ciudat cu lumea asta. 😀 Ideal ar fi sa inchidem geamurile… :))


Lasă un răspuns

