Cum fac vedetele sex

21Iul10

Discutie pe mess intre mine si Florica

Eu: oare cum face Fuego sex?

Florica: Fuego? :))

Eu: io cred ca face asa, incet, incet

Florica: cu ochii inchisi

Eu: si, la final, ii deschide, ii face de caprioara, si intreaba emotionat, cu vocea tremuranda: ”A fost bine?”

Florica: :)) Sigur are par pe piept!

Eu: dadada :))
Eu: oricum, Fuego si Hrusca sunt in top!

Florica: tu, de Hrusca mi-e putin jena sa discutam

Florica: ca noh, Hrusca ii Craciunu’

Eu: :)))

Eu: pai, tocmai ca Hrusca nu face sex

Eu: ca leru-i ler

Florica: sau poate se termina cu ler

Florica: oare sexul cu Hrusca are miros de cozonac?

Eu: vaiii, da, si de brad :)))

Eu: se face la caldura bradului:)))

Florica: ma gandeam la Mirabela Dauer, stii ca are piesa aia cu ultima tigara lasata intr-un colt, pe etajera?

Florica: e clar ca aici e vorba de after sex

Florica: sau poate isi pastreaza tigara?

Eu: oricum, cred ca iti trebuie manere sa o rezolvi pe aia, un fel de cal cu manere erotic

Eu: :)) da Cotabita?:))))

Florica: :))))
Eu: oai, ca te prelingi pe el, la cum transpira

Florica: :)))
Florica: topogan sexual =))

Eu: =))

Florica: un caz interesant mi se pare Vadim Tudor

Florica: ala sigur are catuse acasa, ca-i nebun

Eu: si, in plus, sigur ia ceva medicamente inainte :))
Florica: paracetamol sinus? =))

Eu: nu de erectie, asa, de raceala :))
Florica: :)))

4 Responses to “Cum fac vedetele sex”

  1. 1 fegari

    =)) ati uitat de Gabriel Dorobantu…la el e cu miros de alt barbat:)

  2. 3 dtaipan

    Aurelian Temisan, printesa Briana Caragea, Danutz SRL si Geanina Corondan ? Prea mult? Am exagerat?

  3. Cum face Hrusca nu prea e interesant … dar ghici unde??? DA …… pe LER, probabil are casa plina de oborizante de masina de braduleti verzi cu miros evident de BRAD….


Lasă un răspuns

