mezelării

16Iul10

Am fost ieri la supermarketul de cartier din care imi fac aprovizionarea zilnic, asa ca le cunosc pe toate domnisoarele de la mezeluri cu care schimb de fiecare data amabilitati despre salate si carnati. Pana acum discutiile se limitau la prospetime, grasimi, grame si promotii dar aseara… aseara practic am trecut la un nivel superior… la o discutie care depaseste mezelariile si bate cea mai tare promotie. Practic domnisoara mi-a deschis ochii si m-a facut sa privesc puiul asa cum nu l-am privit niciodata. Intreband ca de obicei ce imi recomanda sa-mi iau pentru cina (sunt o nehotarata), ea, cu ochii umezi de caprioara, simtind clar apropierea dintre noi imi raspunde: „Ochii vad, inima cere” (in cazul meu stomacul cerea, si repede!). Am plecat capul si mi-am luat o conserva. De peste.

Inca marcata de filozofia mezelara asteptam cuminte la una din cele 2 case deschise (din 10) cand, in fata mea, o doamna isi deshide portofelul si se pregateste sa plateasca. La un moment dat ii cade o moneda din portofel, de 5 bani cred. Doamna se uita cu scarba si nu se apleaca sa o ridice de frica sa nu i se aplece, cred. Pai tu … cum sa-ti spun… ti-e jena sa-ti cobori curu’ pana la parter sa ridici o moneda sau ti se pare prea josnic la valoarea ta sa iti recuperezi moneda de 5 bani? Doamne da sa-ti trebuiasca odata 5 bani sa supravietuiesti si sa nu-i ai! Bine ca ne plangem de mila ca e criza si n-avem bani… ptiu ca m-am enervat. Mai mult, la casa a avut de platit 14 lei si 4 bani. Cu greu m-am abtinut sa nu-i spun vreo doua de noroc.

Pe drum inspre garsoniera insa, am avut posibilitatea sa-l descopar pe Dumnezeu… i-am spus doamnei sa ma scuze, dar ma grabesc.

7 Responses to “mezelării”

  1. 1 Madalina

    🙂 foarte tari mesajele tale… putin din toate, umor, sarcasm, ironie… You make my day! 🙂
    Pupici!

  2. 2 thezaineasca

    he he, ma bucur mult 🙂 pup.

  3. 3 Horatiu

    Ok. Deci sincer sa fiu nu am inteles care a fost scopul frazelor pe care le-ai insirat mai sus. Pilda? Lessons learned? talc? nu vad nimic…

    • 4 thezaineasca

      fun 🙂

      • 5 Horatiu

        Tu esti o fata isteata. Am mai citit una alta din ce scrii (of course in timpul liber)… dar, sincer, stilul nu imi suna foarte ok si nici original(acum crezi ca ma iau de tine… 🙂 ei, nu e asa). Cred ca pur si simplu esti schimbata fata de cum te stiam eu, cu iubit viitor medic etc… Sau poate ma insel… am mai imbatranit ei eu… 🙂 E scuzabil :))))

  4. 6 sorindrache

    Deci n-am mai ras in halul asta de prea mult timp!!!

  5. 7 thezaineasca

    Horaţiu dragă, de atunci a trecut ceva vreme, pe mine se văd aşa, vreo 2 ani :)) dar trebuie să îţi dau dreptate. M-am schimbat, e normal, evoluăm sau involuăm :)) (acum sunt filozoafă). Cât despre stilul mai mult sau mai putin original, ce să spun, scriu aşa „cum îmi vine” vorba aia, scriu ce simt, aşa cum simt. Nu am inventat eu gaura la macaroană şi nici stiluri de scriere, dar mă bucur când primesc feedback. Vorba reclamei, feedback is 50! 😉 Te pup.


Lasă un răspuns

