Alege o carte

14Iul10

Aseara am participat la #jocuricluj editia I  in FunkyBar, pe Piezisa. Bestiala ideea! Seara a inceput bine, cu o partida de rummy elegant, la celelalte mese se juca monopoly, table, sah si chiar poker…

Da baaaaaiii, cat de tare e Cristian Gog de nu va vine sa credeti!!! Si-a facut aparitia la masa noastra impreuna cu prietenul Dan Ciulea (iaca linku :))  si la insistentele mele (cica si eu stiu sa fac „fente” cu carti, hai sa ne jucam- LOL) a inceput sa ne incante (eu cred ca totusi DEScante e mai bine zis) cu diverse scheme, jocuri, iluzii si altele. La un moment dat nu mai eram sigura daca chiar am vrut sa-mi comand si a doua bere…sau…mno, oricum pentru cine nu stie cine e Cristian Gog (de aia am pus link sa dati click), e un tip foarte misto, care vorbeste mult si poate sa ghiceasca orice carte dintr-un pachet, chiar daca e un pachet imaginar! Nu, nu glumesc.

Nu are rost sa descriu tot ce a facut aseara si cum a intretinut atmosfera pentru ca si-ar pierde tot farmecul, dar asteptam filmuletele de la Cristi ca sa putem sa le luam, analizam si reanalizam, da de reusim sa pricepem ceva. Ma cam indoiesc. 😀 Dar daca reuseste sa faca sa dispara zaharul si din prajituri la fel de usoar ca din palma…

Pana primim filmuletele, inca incerc sa rezolv problema de aseara cu tigarile… (o sa-mi ia cateva luni).

Apropo, alege o carte….

5 Responses to “Alege o carte”

  1. Sunt curios si eu de filmari, ma bucur ca am fost acolo si mi-a facut placere sa stau cu voi. Vad ca ai pastrat cartea aleasa din pachet, da cum sa facem cu cea imaginara ?

    • 2 thezaineasca

      si noua ne-a facut o mare placere, asteptam urmatoarea intalnire 🙂 septaru de trefla e tot la mine, dar fiind imaginar :))

  2. 😀 eu am scris un articol sec. cred ca mi-a furat cuvintele aseara. dar cum o imagine face 1000 de cuvinte….


  1. 1 Tweets that mention Alege o carte « zaineasca -- Topsy.com
  2. 2 Ca un copil in fata borcanului cu acadele | Raluca Crisan

Lasă un răspuns

