rochia perfecta

30Iun10

Hai sa nu ne aberam si sa crezi ca asta e ceva post despre rochia de mireasa. Departe de mine acest gand (mami draga, stii ca mai trebuie sa astepti). Si da, este un post pentru femei pentru ca o sa incep sa ma aberez despre rochite…daca esti barbat probabil ai inchis deja (oricum mi-a crescut numarul de vizitatori cu 1 chiar daca nu citesti 🙂 ) in ideea in care ma cam indoiesc ca poti suporta mai mult de 10 randuri despre rochii daca nu se termina cu rochia pe jos. Si despre bere o sa scriu alta data cu la fel de mare pasiune. Asa ca…

Mi-am gasit rochia perfecta! Stii, rochia aia pe care visezi s-o gasesti in ceva magazin, ascunsa de toti ochii vulturilor pradatori de reduceri si oferte promotionale!!! Rochia care stii ca o sa-ti stea bine, care iti ascunde punctele slabe si iti scoate in evidenta punctele forte, rochia care e din materialul ala pe care il iubesti asa de mult si in culorile tale preferate, rochia pe care nu o s-o mai vezi la alte 10 gagici, rochia aia care te face sa umbli cu capul sus pe strada si sa vrei sa te intalnesti cu cat mai multa lume cunoscuta… mai ales „ecsi” :).  Rochia pe care o iei in cabina de proba si te rogi in fata oglinzii: te rog intra pe mine, te rog, te rooog! Fa-ma fericita!!! Macar de ziua mea! Rochia! Si da, puteti sa ma urati, dar am gasit-o si la un pret incredibil!!! Si da, o sa o port de ziua mea! E cel mai frumos cadou pe care mi-l puteam face la 24 26 29.. de ani!

Le inteleg perfect pe surorile Cenusaresei! Mi-as fi taiat o tzatza o mana sa intru in rochia aia!

3 Responses to “rochia perfecta”

  1. Eu pana acum nu am gasit rochia „perfecta” sau „ideala” :D! Mai trebuie sa caut…

  2. Fa-ti si o poza! Nu pot decat sa sustin o femeie care poate sa faca asa o descriere despre o rochie! 😀


Lasă un răspuns

