Banghra Party

28Iun10

In ultima perioada particip la tot felul de evenimente interesante. Imi place (as da like). Am gatit la wok, am vazut concert Aerosmith si vineri seara am fost la Banghra Party in FunkyBar pe Piezisa, la invitatia lui Lorand.

Pentru cei care nu stiu sau nu au dat inca google, Banghra este un stil de muzica si dans din regiunea Punjab, India. Sau, mai pe romaneste :D, muzica din Slumdog Millionaire.

Trebuie sa precizez ca am avut putine emotii referitoare la seara dansanta, deoarece cunostintele mele de banghra se limitau la vizionarea catorva videoclipuri de pe YouTube din care nu am prea inteles nimic, mai ales ca nenii aia le cam luau pe gagici pe sus si faceau acrobatii. Norocul meu a fost participarea la petrecere a unui grup de indieni, care traiesc si lucreaza la Cluj, care, la rugamintile noastre, ne-au aratat cateva miscari de baza :).

Prima si poate cea mai tare miscare pe care am invatat-o se bazeaza pe 2 treburi casnice destul de clare: schimbarea becului si stoarcerea portocalei. Asa ca, gagici, o mana sus, va faceti ca schimbati becul (adica rotiti mana) si cealalta mana in jos, stoarceti portocala, combinate cu o miscare clara de solduri, un pas in doi cu shimb de locuri, atitudine si ta daaaam.

Momentul culminant al serii a venit in momentul in care unul din indieni a avut o cerinta speciala: DANSUL PINGUINULUI. Asa ca am incins in FunkyBar un trenulet interetnic de n-o mai vazut Hasdeu’ asa ceva.

Ca experienta sa fie una completa, am gustat si un cocktail dupa o reteta Punjab, dar sincer, combinatia de rom+lapte+ghimbir nu ma convinge. 🙂

A fost o seara foarte faina, asteptam urmatorul party. Vorba mea, pe langa toate, important e ca am aratat foarte bine!!!

fotograf: oana

modele: zaineasca, florica

One Response to “Banghra Party”


  1. 1 Tweets that mention Banghra Party « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

