Cocked, Locked, Ready to Rock!

20Iun10

The first time is the best time” a spus Steven Tyler in timpul concertului! Si are mare dreptate! Concertul Aerosmith de la Bucuresti a fost intr-adevar demential. Pentru prima data in Romania, baietii astia (vorba aia) au reusit sa creeze o atmosfera de nedescris.

Cand am inceput sa ascult Aerosmith, pe caseta, nu ma gandeam ca ii voi vedea vreodata live! Si uite ca, vineri seara, printre alti 30.000 de oameni (nu i-am numarat, dar am inteles ca am fost in numar mare), am participat la cel mai tare concert din viata mea, pana acum. Punctuali, antrenanti, funny si cu o energie debordanta –  Steven Tyler, Joe Fuckin’ Perry, Joey Kramer, Brad Whitford şi Tom Hamilton au inceput in forta cu una din preferatele mele ” Love in an elevator” si au continuat sa ma innebuneasca cu Pink, Crazy, Cryin, Eat the rich, Swet emotion si multe alte piese care m-au facut aproape sa-mi pierd vocea si ratiunea de cateva ori :). Decretat cel mai sexy barbat in viata (de catre mine) vocalistul trupei este poate singurul barbat care arata incredibil de bine imbracat in paiete, cu joben rosu, si pantaloni mulati.  Plus ca are o voce bestiala care a facut publicul sa muteasca in momentul in care a cantat What it takes…

Din categoria de ce m-a facut mama asa mica, doresc sa le multumesc urmatorilor:  Ovidiu, Carabusa, Corina, Dani, Adi, Marcel si celor care au mai pus mana si m-au ridicat deasupra tuturor!!! Stiu ca nu v-a fost usor, da’ sigur l-am vazut pe Steven facandu-mi cu mana! 🙂 De asemenea doresc sa precizez ca nu o sa mai vorbesc niciodata cu Oana (stie ea), pentru simplu fapt ca formatia a trecut pe langa ea si i-a vazut la mai putin de un metru.

Chiar daca a fost un tur de forta, Cluj-Bucuresti-Concert-Retur, cele aproape 2 ore cu Aerosmith merita orice efort.

A fost o seara perfecta. Si pentru asta iti multumesc, Liviu, inca o data, din suflet!

Urmeaza Iron Maiden in 15 august. Deja incep sa prind gustul concertelor rock!

9 Responses to “Cocked, Locked, Ready to Rock!”

  1. 1 Cosmin Pupezescu

    Va multumesc din suflet ca mi-ati gasit rucsacul :))

  2. frumos zis, zaineasco 🙂

    pupezescule, ma da nu l-ai pierdut ma!! pfaaaai, te-ai pierdut tu de rucsac, nu rucsacu de tine :))

  3. 3 thezaineasca

    pupezescu s-a pierdut putin el de el, da mno, asta face capitala din om cateodata. :))

  4. 4 the shrew

    doua zile am bagat numai inghetata si milkshake, sa imi dreg gatu suferind

    • 5 thezaineasca

      :))))) da, a fost un efort pentru vocile noastre, da nu m-am gandit sa ma tratez cu inghetata, dammit :))

  5. 6 denial

    cus i was cryyyyying when i met youuuuu, now i’m tryiiiing (not) to forget youuuuuu!!!!!…numa zic

  6. Oana, de fapt urmeaza Sonisphere saptamana asta… anyone?

  7. mi s-a facut pielea de gaina… 😦 ce oribil e sa ratezi un concert de o asa anvergura… am mai ratat Billy Idol… si inca nu m-am iertat. Bine ca prinzi gustul, eu fara un concert rock pe vara… nu exista! 😀 Iron Maaaaideeen!!! Rock ON!


Lasă un răspuns

