I like like.

17Iun10

Sunt mare fan like pe Facebook. Daca ar fi o pagina de like pentru like, jur ca as da like. Sunt cea mai rapida datatoare de like. Si i like that. 😀 Imi dau si mie like cateodata, dar asta doar pentru ca sunt narcisista. Stau cu ochii pe toti si cum apare ceva ce-mi place, dau like. Nu ma intelege gresit, nu sunt likeomanica. Nuuuu, imi calculez bine like-ul si nu-l arunc asa, cu una cu doua. Adica daca dau cu like-ul in tine, e like, nu gluma. Cu like-ul nu e de glumit. Trebuie sa stii la ce merita sa dai like si la ce nu. Nu vrei sa-ti umpli casuta de mail cu zeci de raspunsuri la un post cu like care de la inceput era compromis. E o intreaga stiinta. Pe care, spre norocul meu, o stapanesc foarte bine (like).

Nu-mi place ca butonul de Become Fan a devenit Like. Imi strica tot like-ul. Toata filozofia. Singura parte super distractiva din chestia asta sunt mesajele care apar pe Facebook: Adi likes Heineken (really?) sau Marius suggested you like sex (damn I never thought about that).

Like

6 Responses to “I like like.”

  1. 1 the shrew

    LIKE

  2. Si acum poti sa like even comments. How likeable is that? :))

  3. 4 mr. oizo

    become a fan

  4. Mda, uite un post compromis la like 😉 deci am dat like in mintea mea. FAIN!


  1. 1 Tweets that mention I like like. « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

