cutia

15Iun10

Vorbeam la telefon. Dintr-o data l-am vazut. Am inchis si mi-am adus aminte de cand nu mai pasisem pe acel taram minunat. Am intrat cu emotii, m-am uitat, am ezitat, dar am ales-o. Nu a fost usor. Atatea forme, atatea culori, atetea tentatii. Am luat cutia si am plecat grabita inspre casa. Incepea furtuna. Stangeam cutia la piept ca nu cumva sa o scap sau sa o ia vantul. Infruntam vijelia, praful imi izbea fata, imi intra in ochi, si singurul meu gand era la cutie. Sa nu fie atinsa de nimic, sa nu intre niciun fir de praf peste continutul pretios. Am ajuns in statie, autobuzul era plin. M-am urcat cu grija sa nu-mi striveasca cineva cutia. O tineam intr-o mana si imi era teama sa nu cada. Ce inghesuiala! Hei, ai grija, nu vezi ca am o cutie? Parca mergeam de-o vesnicie. Schimbam cu grija mana in care tineam cutia, de frica sa nu obosesc. Am reusit cu greu sa cobor. Inca putin pana acasa. Afara batea vantul, cutia inca rezista. Incepea sa ploua. Pasii mei erau din ce in ce mai grabiti.

In sfarsit acasa. Am inchis usa. De doua ori. Era liniste. Am asezat cutia pe pat, cu grija. M-am facut comoda, incet, nu vreau sa ma grabesc. Mi-am luat o lingurita, am tras aer in piept si am deschis-o. Pentru asemenea cheesecake merita sa infrunti orice furtuna!

5 Responses to “cutia”

  1. 1 :))

    Ce bine te inteleg! 😀 Aseara am savurat si eu un cheesecake bestial! Eram atat de incantata, incat colega mea de camera nu s-a putut abtine sa nu-mi faca o poza! :))

  2. 2 thezaineasca

    te cred, e pur si simplu orgasmul papilelor gustative 🙂

  3. te asteptam sambata cu o proba de cheesecake! sau, mai bine, megem noi la sursa, pe baii tai, of course!

  4. La cat is de obsedata am inteles despre ce ii vorba din a doua fraza 😀 IOIOIOI.. cheesecake… dar vai. <3<3<3


Lasă un răspuns

