sex and the city 2

11Iun10

Am fost aseara #lamall –  asa cum am tot amenintat – si, cu aceasta minunata ocazie, am sarit peste aripicante si am trecut direct la nachos si film. Da, dupa cum bine va puteti imagina, sala de la Sex and the city 2 era plina de femei. Ce-i drept, am numarat 6 barbati, dintre care 4 erau tarati de prietene sau probabil la prima intalnire incercand sa impresioneze (yeah, good job!), unu’ era sigur gay si ultimul avea 12 ani (nu intra in categoria barbati)  si era cu ma-sa! (din categoria hai puiu mamii sa mergem la mac si apoi la un film de animatie, vrei?).  Sunt convinsa ca numai animatii a visat saracu baiat toata noaptea si ca isi doreste sa aiba si el o buna bona ca aia din film fara sutien.

Trecand peste spectatori, Sex and the city e un film la care rata sinuciderilor poate fi mai mare decat la Avatar. Cum sa nu te enervezi cand le vezi pe pizdele tipele alea 4 care arata BESTIAL la 50 de ani si isi schimba tinutele la fiecare scena. Dupa ce ai incercat 4 rochii la reducere si nu te-a incaput niciuna, hai, du-te la film…sa te relaxezi cica.  Mai mult, in ciuda gropilor peste care trebuie sa sar in drum spre birou, imi flutura ele tocurile prin desert, ca il loc de Morgana numa Manolo vedeam. Tot filmul le-am blestemat si am jurat ca sambata imi iau rochia aia rosie si tocuri, si jur ca asa dau cu aspiratorul. Bine ca stau ele in rochita de gala prin casa!!!

Golindu-mi punga cu venin, pot zice acum ca filmul merita vazut. Fetele sunt savuroase, ca de obicei Samantha da replica anului (nu v-o zic ca stric surpiza), e mult mai bun ca primul, mai degajat, mai amuzat si in mod clar cu decoruri mai bune.

Si nu in ultimul rand, fetele canta!!! Cred ca va fi urmatorul hit la karaoke 🙂

6 Responses to “sex and the city 2”

  1. 1 so

    m-ai convins. amu mi imi pun juponu roz, imi fac niste cartofi pai si mi-l dau jos de pe torent.

  2. 2 so

    auzi, da de cantat canta horrrorrr. mai bine nu.

  3. am vazut ieri Sex and the City 2 si tot asteptam sa vad de zice Samantha ceva ce merita tinut minte si nu stiu, se pare ca imi scapa; probabil o fost prea multe perle. care fu preferata ta, care e replica anului de la Sam ?

  4. „I love you…but I love me more.”
    Sincer… eu am crezut ca-mi smulg perii si ies din sala 😀 au tronat pantofii, kitchul, si penibilul (faza cu pantofii in desert) in rest, Samantha ca deobicei a facut mai tot filmul 🙂 Deacord ca a fost totusi mai amuzant si mai degajat, ca primul fu cu mult prea lung… but still… like OMG the horror!

    • 5 thezaineasca

      :)) aia cu papucii cu tot in desert a fost baza :)), apoi aia cu pantofii cu tot in casa, la piscina, la buda, in avion, in masina, peste toooottt :)) macar niste platforme ortopedice


Lasă un răspuns

