WOKING FUNNY!

04Iun10

Aseara am mancat pentru prima oara in viata mea creveti. Nu, nu mai miscau.

In alta ordine de idei, am fost la woktweetmeet. Ne-am luat cu totii wok-urile de acasa (asa, mai mult pentru impresia artistica) si ne-am intalnit la Wok’n Roll (Cluj-Napoca, pe strada Gheorghe Şincai, numărul 14) sa gatim impreuna cu Adi Hadean.

A fost BESTIAL. Am avut ceva emotii, trebuie sa recunosc, dar m-am descurcat bine, nu mi-am ars nimic, nu am pus pe nimeni in pericol. 🙂 E o senzatie deosebita sa te afli de cealalta parte a tejghelei (cum suna cuvantul asta), in culise, in spatele wok-ului. Chiar daca nu mi-a luat foc woku (damn! ce ghidusii faceam cu flacarile) si deabea am reusit sa-l ridic (e mai greu decat va inchipuiti) , mancarea a iesit foarte buna! Ne-am distrat, am povestit, am gatit, am cantat, am mancat. Dar atmosfera a devenit cu adevarat incendiara cand Adi Hadean a gatit special pentru noi! Picant! O seara reusita!

Multumim Adi Hadean si Wok’n Roll!

(fotografie de Dorin Noge)

alte poze de la eveniment gasiti la

Emil Tamas, Adi Hadean, Mihai Macarie

3 Responses to “WOKING FUNNY!”

  1. 1 so

    vad ca-i lins woku bine de tot.


  1. 1 Tweets that mention WOKING FUNNY! « zaineasca -- Topsy.com
  2. 2 I'm WOKoholic (#woktweetmeet) | Cristian Bunoaica

Lasă un răspuns

