a nascut vecina

28Mai10

O fetita! 55 cm, 3 kile 400. Mai lunga decat baietelul, care a avut la nastere 3 kile 500 dar a fost mai mic, doar 50 cm!!! Plus ca travaliul a durat in cazul asta mai putin, dar durerile au fost mai mari. Ca atunci cand l-a nascut pe baietel a intrat in travaliu la 6 seara si a nascut la 2 si un sfert. Acum au apucat-o contractiile pe la 2 noaptea, au ajuns la spital pe la 3, si la 6 deja nascuse.

Bine, acum ca a inceput fetita sa suga i s-au inflamat sfarcurile si trebuie sa se dea cu o crema.. bine ca e deschisa farmacia non stop si gasit sa cumpere, ca atunci cand il alapta pe baiat si incepusera sa-i creasca dintii, a fost muscata de un sfarc si a facut mastita, pana la umar i-a urcat laptele!!! Nici macar nu putea sa se mulga, asa de rau o durea! Bine ca mai avea lapte in sanul drept, dar a ramas repede fara. Speram sa nu se intample si in cazu asta! Oricum mare fetita. Nu ca ceilalti copii de la maternitate, ca doammmne sunt unele femei care fumeaza in timpu sarcinii! Nu se gandesc deloc la sanatatea copiilor. Acuma, da, hai sa zicem, cu mancarea si poftele e altceva, ca si vecina a avut pofte cu fetita. Ce-i drept, nu asa multe ca atunci cand l-a avut pe baiat. Ca atunci de la 52 de kile a ajuns la 83. Mult. Era toata rotunda. Acum a avut burta mai mare, da nu s-a ingrasat asa mult.

Deci a venit barza! Ca facut a ramas vecina gravida la scurt timp dupa ce ala mic i-a scris o scrisorica. Awwwww!!! Asa cum stia el, pe litere, plus ca a pus zahar pe hartie si a scos-o afara. Bineinteles zaharul a zburat si hopa, a venit barza! Incredibil!

Mda. Ti-a nascut nevasta. Felicitari, dar chiar trebuia sa-mi spui toate astea?

9 Responses to “a nascut vecina”

  1. 1 molaru

    … si toate astea le-ai aflat in lift, de la parter la 9?
    sau in 43 de la minerva pana in observator?
    ce vrei, asta e cineverite-ul de zi cu zi, ca tot suntem in zilele TIFF-ului …

    • 2 thezaineasca

      in fata blocului! greseala a fost a mea, recunosc, am intrebat ce mai face fetita???? atat i-o trebuit!

  2. 3 George

    Sunt la farmacie niste ‘biberoane’ false care se aplica pe sfarc tocmai pentru a evita ranile 😉 .. ai putea sa ii faci cadou 😛 .. asa de bebe proaspat ..

  3. 4 thezaineasca

    daaa, plus ca mai stiu eu un magazin care vinde crema pentru sfarcuri BIO!! cu aia as da lovitura!

  4. 5 so

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  5. pfoai asta e nimica toata.. ai scapat ieftin si scurt! 😀 eu recent am indurat cam cateva ore bune pe mess inainte sa zic stop, am chestii de facut! PA! 😀 ups. SI mai ales o istoria a vietii timp de 4 ani.. recuperata in cateva ore.. bun messu asta bata-l soarele.. (NOT) 😀

  6. 7 cristi

    Credeam ca ai devenit brusc vecina perfecta si ca lupul a inceput sa mestece buruieni cand am inceput sa citesc intrarea asta de blog. Noroc ca sunt rabdator si citesc pana la sfarsit. 😛

  7. 8 thezaineasca

    pai oricum sunt vecina perfecta ;)) si da, recunosc, postul a fost cam lung dar la fel a fost si conversatia! chiar azi m-am reintalnit cu vecinul, noroc ca eu urcam in lift si el cobora, ca daca nu cine stie ce secrete mai aflam 🙂

  8. 9 mamica

    Deci ,de asta-mi esti ! Las ca o sa fi tu mama si o sa vezi ce bine iti prinde vecina (si cred ca n-ai uitat nici povestea mea haha) Te pup,e cea mai draguta poveste .


Lasă un răspuns

