woktweetmeet

27Mai10

Dupa succesul nebun si plin de calorii kauflandiene al tweetmicului clujean, Adi Hadean ne face cu ochiu’ si cu Woku’ in 3 iunie si ne invita la un minunat si delicios woktweetmeet.

Cum sa ratezi in primul rand ocazia de a gati impreuna cu el si mai mult, ocazia de a te juca cu woku’ in restaurant, asa cum ai visat de cand erai mic si te uitai la filme chinezesti.

Partea buna e ca, dupa cautari intense si cateva telefoane, am aflat ca wokul meu este (gen) de-a dreptul sub aragaz, in cuptor.  Mai trebuie doar sa ma antrenez putin pana joia viitoare!

One Response to “woktweetmeet”

  1. 1 Cristi roman

    pe al meu l-am abandonat pe undeva prin dulap pe rafturile de sus. Nu de alata, dar mai nou primesc de mancare moca pe la lucru…..asa ca dupa ce naiba sa ma mai chinui sa gatesc????? ;)))
    Dora sunt altii pt asta….profesionisti…ce naiba. Si eu sunt un profesionist….la mancat…ce-i drept :)))


Lasă un răspuns

