boletin de cluj

27Apr10

N-am vazut pe nimeni sa arate bine in poza de buletin (Mihai ma va contrazice aici, da n-am dovezi dom’le, n-am dovezi). De obicei cand un chef scartaie, cineva se trezeste sa-l inveseleasca folosind vechiul truc al „hai sa va arat poza mea de buletin”, gen. Ras, tavalit pe sub masa garantat. Nu cred ca cineva se lauda…ba, mi-ai vazut poza de buletin? O am la profil pe facebook.

Hai sa analizam cauzele acestui fapt atat de des intalnit. In pimul rand cand iti faci buletinul la 14 ani nu ai cum sa arati decat funny. Adica, come on, ai 14 ani, daca esti fata maxim te-ar prinde bunica de obraji si daca esti baiat…la 14 ani oricum o sa radem de tine si de cum aratai. Trecand peste primul buletin, ajungem la al doilea, la 24, in care nu ai cum sa arati bine ca sigur esti mahmur. La poze trebuie sa mergi dimineata, tu ai 24 de ani…e logica treaba. In plus, nu poti zambi, nu te poti pisici, nu poti clipi (macar sa nu ti se vada ochii rosii). „capul mai la stanga…asa..barbia sus, nu clipim”. Ai ratat singurul moment din viata in care puteai sa arati bine in poza AIA.

Dupa 24 nu mai conteaza, ca nu ti-l mai cere nimeni…

P.S. Printr-o minune, am avut astazi ocazia sa schimb istoria. O lume intreaga sa ma stie si sa ma recunoasca. Am avut ocazia sa-mi schimb poza de pe buletin. Puteam sa stau in fata oglinzii sa repet o seara intreaga, sa-mi salvez fata de poza si sa mi-o dau cu fixativ. Sa schitez un zambet mic mic in coltul gurii, sa fiu o semi-Monalisa a buletinelor de idetitate. As fi readus speranta tinerilor si as fi facut un fotograf de la evidenta populatiei fericit „da ma, stiam ca se poate, stiam ca am talent, uite ca mi-a reusit”. Dar, aseara… am fost la un chef…si istoria se repeta. Astept sa imi ridic buletinul si sa scanez poza. Macar sa radem.

Ma consolez cu ideea ca oricum am trecut de 24 si nu mi-l mai cere nimeni…

Daca as fi avut macar un kit de photoshop la mine…

One Response to “boletin de cluj”


  1. 1 Tweets that mention boletin de cluj « zaineasca -- Topsy.com

Lasă un răspuns

