supradoza de dans

10Apr10

Azi mi-am luat portia de dans. Supradoza. Doua filme despre dans plus un spectacol live la Sala Sporturilor. Si ma simt incredibil!

Nu voi scrie despre cat de mult ador dansul, despre anii petrecuti pe ring, despre prieteni, competitii si unii din cei mai frumosi ani din viata. Despre cum am fost intr-o perioada de negare cand a trebuit sa renunt si despre faptul ca nu am mai vazut o competitie de dans de 8 ani…. Si totusi, astazi, cand am vazut afisul lipit la intrarea in bloc m-am oprit sa il citesc. Si m-am oprit si la al doilea, lipit cu „nesimtire” inca o data in fata liftului. Si am hotarat sa ma duc.

Senzatia pe care am avut-o intrand dupa atatia ani intr-o sala de competitii nu se poate descrie. Agitatia, rochiile, ritmul, parintii, prietenii, publicul. De pe margine pare o lume inaccesibila, o lume de vis in care dansatorii plutesc pe ring si te incanta cu figuri care iti par imposibile. O lume pe care o cunosteam odata atat de bine… M-am oprit si am afisat un zambet larg. Am ramas cu el pana la terminarea concursului. Ma surprindeam doar aplaudand frenetic perechea favorita. Numarul 66 cred, nu vedeam foarte bine fara ochelari.

S-au schimbat multe in dans in 8 ani. Reguli, pasi, clase competitionale, dansul evolueaza, bineinteles. Dar senzatia ramane aceeasi. Iti sugerez cu mare caldura sa mergi sa vezi un concurs de dans. Macar pentru femeile frumoase si muzica buna.

In incheiere, cateva lucruri pe care trebuie sa le sti daca vei merge la o competitie de dans sportiv si care probabil nu o sa-ti foloseasca la nimic:
– oricat de machiata ai fi, intotdeauna va exista in sala cel putin o femeie mult mai machiata decat tine
– nu te chinui sa-ti iei fusta scurta, chiar daca e vara, o sa intelegi de ce…
– nu purta haine cu sclipici, risti sa ajungi pe ring…
– tipa cu cea mai tare rochie castiga. pe bune. intodeauna
– si barbatii merg la solar
– vei pierde cea mai tare figura de pe ring pentru ca tocmai te uitai la alta pereche (relaxeaza-te, se intampla intotdeauna)
– medalia va fi mai mica decat cerceii.  si mai putin sclipitoare
– vei vedea in sala cel putin o persoana care nu a citit primele 3 puncte. (in cazul de azi era un barbat la 35-40 de ani, cu un tricou negru pe care scria cu auriu maaareeee „CALIFORNIA GOLDEN AWSOME” – e clar ca a gresit luna

Si totusi, ca sa parafrazez o reclama mult prea cunoscuta… pantofi de dans: de la 500 de euro, rochie de dans: de la 1500 de euro, cursuri cu antrenori internationali – de la 90 euro/sedinta. Sa intri pe ring si sa stii ca cel putin o persoana din sala ar vrea sa fie in locul tau, de nepretuit!

5 Responses to “supradoza de dans”

  1. 🙂 ma bucur sa te vad asa zaineasco

  2. 2 Fo

    Frumos. Ar trebui sa mergi mai des la spectacole din astea sau chiar sa reincepi ceva cursuri de dans. Ti-ar prinde bine pentru suflet.

    • 3 thezaineasca

      Fo, ai dreptate. Nimic nu-mi face mai bine la suflet decat dansul. Si sa nu uitam ca te si mentine in forma. Cred ca voi reincepe sa ma duc la cursuri. Macar de dor…:)

  3. 4 Krisz

    Porque no existe dolor al bailar!

  4. Fato m-ai bagat in priza aici!!
    Dar chiar daca nu vorbesc de dans… vorbesc de competitii,de o sala plina care asteapta sa dai tot ce e mai bun din tine… care iti urmareste fiecare pas, miscare, te aplauda sau poate se mai aud greierii din cand in cand…vorbesc despre perioada mea sportiva… jucand basket. Mi se inmuiau genunchii ca atunci cand il vedeai pe ”Johnny B„ din clasa alaturata care venea spre tine si iti facea din ochi,(defapt ii facea la pretenu lui din spatele tau) si… ca sa revin la poveste, stateai acolo in fata cosului sa dai la libere cand sala pe loc se oprea si nu mai auzeai nimic.. decat auzeai doar inima-ti batant ca tobele de la metallica… vazand mingea aia intrand in cos si publicul luand-o razna.. ce-ti doresti mai mult decat sa faci o sala sa sara in picioare si sa strige tare numaru d p tricoul tau.. Hai 9!!

    frumos frumooooos postul tau! ❤


Lasă un răspuns

