contabilul, farmacistul, imobiliarul, sportivul

17Mar10

Un contabil, un farmacist si…..:) stiu ca suna a inceput de banc, dar nu e. Poate ar trebui sa fac o categorie de bancuri? Neahhh.

Vine o vreme in care toti prietenii tai realizeaza ca singura, e clar, nu te descurci. Si ajungi la o varsta la care toti prietenii tai realizeaza ca ar fi cazul sa iti gaseasca ei pe cineva. E foarte distractiv cum fiecare discutie despre relatii incepe cu „stiu io un tip cu care te-ai potrivi”. Aproape toti stiu pe cineva care ar fi perfect pentru mine, ma refer la barbati, clar – inca, doamne’ti multam nu mi-a zis nimeni, baaai, stiu io o gagica cu care te-ai intelege minunat!.

Asa ca, de fiecare data, ma asez cuminte si ascult. Aflu astfel ca talentul pe care il avem pentru a-i vinde pe ceilalti e uimitor :). Asta e clar, sa vedeti de cate ori nu mi-am laudat eu prietenii….

Sa-i luam pe rand, pe scurt. Avem asa, dupa numele de cod:

– contabilul: avantaje –  evidente, doar e contabil, poate imi da si mie ceva hinturi la facturi…

– farmacistul: avantaje – pot luat biseptol si xenical fara reteta 😀

– imobiliarul: avantaje – o sa-mi gasesc sigur garsoniera

– spotivul: avantaje – in sfarsit o sa incep sa ma duc la sala

Daca va asteptati la descrieri fizice si la alte detalii, sa nu uitam ca totusi, e vorba despre mine aici… :D, si unul dintre lucrurile ce ma caracterizeaza e discretia…

Personajele din acest post sunt fictive. Orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare. Toti sunt considerati nevinovati pana la proba contrarie.

P.S. Si totusi, inca astept sa vina cineva la mine sa-mi spuna: „stiu un tip cu care te-ai potrivi perfect. e preot.”

10 Responses to “contabilul, farmacistul, imobiliarul, sportivul”

  1. deci in vremurile astea de criza io clar as merge cu contabilu. pe care apoi l-as pune sa faca sport, sa citeasca piata de la a la z imobiliare si prospectele la medicamente daca i musai sa stie ca de la xenical ai diaree. numa zic.
    mai da-ti-mi puzzleuri din astea ca ase imi place sa le rezolv.
    deci, contabilu da?

  2. Legen………………

    Alegerea cea mai buna ar fi a 5 a varianta .. wait for it…… omul de afaceri in domeniul imobilelor, cu multe proprietati date in chirie la farmacii, sali de fitness si birouri (inca nu am auzit de biserici date in chirie dar si asta ar fi ok.) Asa ai avea reduceri peste tot pe unde ai umbla, plus cu siguranta ar avea si contabil.

    Tada… problem solved! …..DARY

  3. 3 mamica

    Mai,bine ca am apucat sa citesc inainte acest post caci eram si eu pe punctul de a exagera calitatile unui prieten. :)……..sau, vrei sa emigrezi?????

    • 4 cris

      problema cu emigratu e simpla…STIU EU UN TIP..e acuma in state…si sunt sigur ca te-ai intelege perfect cu el….amandoi pe aceeasi minte :)))
      NOAH ZI TU…VIII????? :))))
      PS: Zaineasca stieeeee

      • 5 thezaineasca

        daaaaaaaaaaaara ca, pacat ca nu e preot, da mno, poate e usa de biserica :)))))))))))

  4. 6 credincioasa

    Auzi…stiu eu un tip cu care sigur te-ai potrivi. E preot.

  5. 8 sfat

    Eu as alege sportivul, ca daca te iei dupa gusturile prietenilor, sigur is looseri toti (ca de aia ti-s „recomandati”..daca era ceva de capul lor ii luau prietenele care ti i-au recomandat). Dar asa, cu sportivul, faci si tu exercitiu fizic k-lumea…macar stii o treaba.

  6. daca te cuplezi cu preotu, inseamna ca te calugaresti sau ca lui ii place sa fluiere la stele (varianta metaforica pentru cuvantul ala urat cu s…. sutana!!!)

  7. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.


Lasă un răspuns

