5 minute de faima

09Mar10

Hai sa recunoastem. Toti vrem macar odata in viata sa avem minutele noastre de celebritate. Ok, nu toti, dar majoritatea. Eu cel putin vreau. Si mi-a placut intotdeauna sa fiu pe scena. Inca de la gradinita am dansat, din grupa mica. Apoi la scoala am inceput sa recit, sa cant, in liceu am continuat pe scena, am dansat, am jucat teatru. Pe cand colegele mele erau preocupate de farduri si blugi Lotus (aia erau baza), eu ma ocupam de corul claselor mai mici si de trupa de teatru….pfff, ce mai, eram o adevarata artista. Acum, in schimb, imi place sa fiu omul din umbra, ala de caca creaza ideea, de aia m-am angajat in publicitate 🙂

Dar, in fiecare miercuri, fiara din mine se dezlantuie, talentul imi curge prin vene si da pe afara, si, incurajata de multi prieteni si multe beri, iau microfonul si cant, dom’le, CANT!!!! Mai fals cateodata, ce-i drept, ca deah, Andri Popa nu s-a facut chiar pentru vocea mea si ultima data mi s-a spus ca a sunat ca un animal pe moarte, dar ce mai conteaza…

Cand ai 4 prieteni backup vocals sau cand pur si simplu canti impreuna cu prietenii tai Wonderwall – 5 persoane la 2 microfoane la putere maxima, nimic nu-ti mai sta in cale, nici ca ar putea…si lumea e pur si simplu in delir 🙂  (sfat pentru neinitiati: daca sunteti 5, te poti abera, ca oricum nu se aude).

Asa ca miercuri, Janis Stuf, pragateste-mi microfonul, pentru ca ma simt in mare forma si voi canta din nou!

…pacat ca nu e cu sunet 😉

Multumesc SpyOanei de serviciu pentru ca a fost pe faza ca de obicei si a facut aceste minunate instantanee. Cat despre filmarile de la karaoke, hai sa le pastram pentru noi pana devenim vedete si le cumpara cineva pe bani grei. 🙂

3 Responses to “5 minute de faima”

  1. 1 soimi

    ce mishto…in fiekare mierkuri kantatzi karaoke??????????shi io vreau….

  2. si zici ca s-o-nchis de tot dupa shoul vostru?


Lasă un răspuns

