…ca baietii

07Mar10

Unii din cei mai buni prieteni ai mei sunt de sex opus. Adica, pentru cei care au deschis mai tarziu televizoarele, barbati. Nu ma intelegeti gresit, am si prietene pe care nu le-as da pentru nimic si nimic in lume… dar acum vreau sa scriu despre iesitul in oras cu baietii.

M-am trezit de multe ori in baruri stand la masa cu 4 sau chiar cinci barbati, eu fiind singura prezenta feminina. Totul e ok, povestim, facem glumite, ne uitam dupa femei…hopa, da, am ajuns sa intorc capul dupa femei, sa injur si sa ma uit pe HI5 /Facebook impreuna cu ei la profilul nu stiu carei gagici pe care a agatat-o unul din ei aseara in club…si sa mai fac si comentarii de genul…ce cur are aia…ia sa vad si poza urmatoare…in momentele alea am un flash si simt ca incep sa-mi creasca organe noi care ma jeneaza.

Imi face mare placere sa ies cu baietii, sa povestim tot felul de prostii, sa bem bere, sa cantam (a se vedea postul urmator) – dar dupa cateva seri „masculine”  va rog sa ma scuzati dar trebuie sa fug urgent sa-mi fac manichiura si sa-mi cumpar o rochita pentru ca, incet incet, incepe sa-mi creasca par pe piept si trebuie sa combat asta cu multa multa feminitate.

Fetele…deseara, la mine, ne uitam la CD-ul ala cu stiluri de machiaj, recitim cartea „Secretul Sprancenelor Perfecte” si folosim excesiv trusa de manichiura.

Love you guys.

11 Responses to “…ca baietii”

  1. 1 marius

    ai grija, sa nu inceapa gagicile sa fluiere dupa tine!! :))))

  2. 3 sebi

    ar mai fi solutia schimbarii de sex prin operatie.hormonii chestii de alea sti tu,de obicei se face invers,dar cred ca merge si asa,gandeste-te la avantaje!!
    :))))

  3. 4 thezaineasca

    nu multumesc :)) ma simt foarte bine ca femeie si o sa raman asa

  4. e bine, gen 🙂

  5. Bai ” buci” era replica mea! Ce plm facem aici?

  6. :))))))Gen.. ok!

  7. lol tuh, feminitatea nu o ai daca porti o fusta sau te machiezi excesiv… 🙂 feminitatea o ai si cu baietii, cand iesi. nu te speria, e doar spiritul de grup 😛 a, si sa ma ierti ca nu te-am salutat asa cum ne-am inteles, da nu poci in public 😛 😀


Lasă un răspuns

